Spring naar bijdragen

Wie missen we al een tijdje?


smart

Aanbevolen berichten

En Kameleon...

En Apple, ik lig vaak 's nachts aan haar te denken, ja, echt waar.

Ik ben namelijk echt bang dat het met haar niet goed afgelopen is. Het laatste bericht wat ik van haar las, is dat ze in het ziekenhuis lag en daar de volgende dag geopereerd moest worden en daar zag ze tegenop.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nance: ik heb contact gehad met Krekel. Ze heeft tel.nr. en emailadres van Apple weggegooid. Ook tel. nam Apple niet meer op van haar. Volgens haar had Apple geen operatie in het vooruitzicht, maar was ze opgenomen omdat ze veel pijn had.

Krekel zei heel terecht, dat als Apple alleen een probleem met haar had, ze toch op het forum had kunnen komen als ze wilde. Mogelijkheden uitgeput dus.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jane4
Erikquote>


Hai ben er nog hoor. Ik ben alleen met zoveel andere dingen bezig dat ik niet meer steeds online ben. Ik probeer een evenwicht te vinden van ADB op een laag pitje aandacht geven voor mezelf. Dat vind ik lastig omdat ik dingen altijd 200% doe of 0% en bij 0% komt uiteindelijk een terugval. Daarom lees ik zo 1-2 keer per week mee.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je versteld zou staan, hoeveel fora er bestaan!!

Zelfs de kleinste voetbalploeg hier heeft zijn eigen forum.

Er zijn er leuk bij, ook geen leuke (ik bedoel maar als je hobby niet vissen is lijkt me een vissers forum saai toch?)

daarbuiten heb je dan ook nog FB, msn, skype, twitter......

dus tja.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...