Spring naar bijdragen

Zondag 30 april 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

goeiemooiemorgen frummers

toch weer vroeg wakker, deze keer door de stilte.
geen apps van dochter, maar wel een heel verhaal
op polar steps weer, dus ik ben weer helemaal bij.
Zij is mij ook aan het loslaten blijkbaar, een echt gezonde stap,
die wel wat leegte brengt zo ineens. Een beetje weemoedig denk ik eraan
dat 30 april bij mij, als vroegere koninginnedag ook oproept. Wat wen ik snel
aan tradities/gewoontes. En gelukkig ook meteen het gevoel; prima zo.
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Mooi wat je schrijft over je dochter @lady jane.  

Ik ben gisteren naar Alma Viva geweest. Mooi, al doezelde ik wel wat in af en toe. Als ik 's avonds ga heb ik dat vaker.  Bij  deze film kon dat,  ging het zo te zien toch meer om de sfeer en de herhaling waaruit moet blijken hoe het leven is in een kleine dorpsgemeenschap in Portugal gezien door de ogen van een klein meisje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze eindelijk echt mooie zonnige zondag en tevens laatste dag van april; morgen is het 4 maanden geleden dat ik mijn laatste druppel alcohol heb gedronken. 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het afgelopen vrijdag voor het eerst echt echt heel moeilijk had. Ik had zoiets van ben ik nu dan zoveel gelukkiger zonder? Kan ik niet af en toe eentje drinken weer? Ik miste het ineens zo erg! Maar omdat ik het antwoord wel wist en ook wist dat ik excuses zocht heb ik het niet gedaan. En ja dat maakt mij nu nog sterker en gelukkiger ja! Ik weet dat ik dan weer doorsla, ik zag mezelf het bandje vooruit spoelend weer een fles leegdrinken en met een rotgevoel en schuldgevoel opstaan. Dit hielp mij erdoor heen om het niet te doen, dan maar een avondje chagrijnen maar de rest van het weekend was weer oké! Vanmorgen lekker hardgelopen en zo nog even uurtje fitness, daarna chillen met goed boek in de tuin: een heerlijke zondag allemaal gewenst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Veel te lang geslapen en met een katerig gevoel wakker geworden. Roept wel wat nare herinneringen op…. Maar koffie en ontbijt zitten er in. Straks eerst maar eens sportief doen en daarna lekker met mijn boek in de tuin. Overigens komt de koffie, thee en  water me zo langzamerhand de neusgaten uit. Heel af en toe drink ik een alcoholvrij wijntje of biertje, maar dat is het dan ook. Wel benieuwd wat jullie als alternatief drinken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, helemaal vergeten te posten hier vanmorgen. 
Maar ach, een bakje gaat er altijd wel in, dus alsnog dan maar
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

@Maja, hoe gaat het met je en met jouw moeder? 

En datzelfde vraag ik me af bij @Donder.... 

Vanmorgen heerlijk gewandeld met de hond, nu is de zon even wat weg, maar wie weet... 
Vanmiddag hoop ik lekker met een boek buiten te kunnen zitten. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Emmy:

Goedemorgen allemaal,

Veel te lang geslapen en met een katerig gevoel wakker geworden. Roept wel wat nare herinneringen op…. Maar koffie en ontbijt zitten er in. Straks eerst maar eens sportief doen en daarna lekker met mijn boek in de tuin. Overigens komt de koffie, thee en  water me zo langzamerhand de neusgaten uit. Heel af en toe drink ik een alcoholvrij wijntje of biertje, maar dat is het dan ook. Wel benieuwd wat jullie als alternatief drinken? 

Eigenlijk drink ik ook uitsluitend koffie, thee en water en dat bevalt me eerlijk gezegd prima! Enige uitzondering is als ik een wilde uitspatting heb en een koude tomatensap met tabasco neem. Maar ik heb wel gemerkt dat je voorzichtig moet zijn met tegen wie je dat vertelt, wekt kennelijk bij veel mensen gevoelens van verbazing en walging op :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer gewend aan rijden in de auto van mijn man. Ik moet de rem van mijn auto echt behoorlijk indrukken voordat er iets gebeurt. Gas idem. De auto van mijn man remt al als je aan remmen denkt!! Mijn ritje naar de super moet een grappig gezicht zijn geweest…. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke maar eens weer even hier, was bezoek hier uit nederland mijn zus en zwager, hebben geholpen om achter een aantal bomen klein te zagen en takken door de schredder te doen en zo, div kuub aan hout voor de volgende winter of daarna, moet lang drogen, was veel en ongewoon werk dus nu ons weekend rusten. 1 mei is hier ook nog feiertag

verder valt mij op dat de aktiviteit hier steeds verder afneemt, dat is jammer, ik ga er dan ook maar vanuit dat niemand dit leest of de behoefde heeft hierop te reageren wat ik ook snap want ik vertel niets waar iemand wat mee kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor @herman0167, jij wordt wel degelijk gelezen. 
Maar helaas heb je over het algemeen niet veel meer te melden dan dat je vindt dat er zo weinig wordt gepost hier. 
Er is ook al diverse keren aan je gevraagd hoe het met jou gaat of wat meer over jouzelf te vertellen, maar ja, verder dan zeggen dat het hier zo stil is kwam je blijkbaar niet....
En om eerlijk te zijn: dat komt op mij heel negatief over...  
Wel positief dat je dan vanavond wél wat meer vertelt. 
Mag ik uit jouw berichtje opmaken dat je in Duitsland woont? 
En ja, daar is het morgen een feestdag en zijn dus alle winkels dicht... we kunnen in het kleine stadje hier dichtbij dus een enorme toeloop van Duitse feestgangers verwachten... 
Maar voor nu dus even lekker genieten van de welverdiende rust 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-4-2023 om 11:56 zei billy1981:

Eigenlijk drink ik ook uitsluitend koffie, thee en water en dat bevalt me eerlijk gezegd prima! Enige uitzondering is als ik een wilde uitspatting heb en een koude tomatensap met tabasco neem. Maar ik heb wel gemerkt dat je voorzichtig moet zijn met tegen wie je dat vertelt, wekt kennelijk bij veel mensen gevoelens van verbazing en walging op :-)

Klinkt de moeite van het proberen wel waard. Al lang geen tomatensap meer gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...