Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 april 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Drukke dag hier vandaag met de kids. Net alweer een boel gedoe, omdat er iemand op tijd op het sportveld moest zijn, maar niet alle benodigde spullen kon vinden. Veel geschreeuw en gehuil. Is allemaal mijn schuld (tuurlijk, alsof ik die spullen kwijt ben geraakt) Pffff…. Kan ze wel wat aandoen op zo’n moment. Te laat vertrokken uiteindelijk… Het is dat ik ‘s morgens nooit dronk, maar anders…. 

 

bewerkt door Emmy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

geen zon hier @Yvonne, alhoewel hij nu net achter een wolk vandaan probeert te piepen.

@Emmy, ook gedoe kun je beter aan zonder. Ik had met zoon de uitdrukking; wass mann liebt dass neckt sich
altijd paraat op die momenten, want de schooljuf vond dat ik het als een kompliment mocht zien dat mams altijd
de pineut was. Ze voelden zich zo veilig dat alleen wie hen onvoorwaardelijk bleef liefhebben, zoveel shit kon dragen.
pfffffffffffffff.................... sterkte dus, er komt vast nog meer gedoe. Mooie test voor je standvastig zijn in niet drinken:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Emmy dat klinkt als de hel op zaterdagmorgen. Het is natuurlijk een open deur, maar is het een idee om op vrijdagavond dit soort dingen klaar te leggen? Ik heb zelf geen kinderen en zoiets heb ik ook nog maar kort voor mezelf uitgevonden. Een sporttas klaar hebben liggen, waar alles in zit. Dus niet pas verzamelen als je over 10 minuten weg moet. Een pasjeshouder waar ook een muntje voor de locker zit. Ik verbaas me er regelmatig over dat me dit nu zo goed lukt. 

Wat vervelend @Lika een gekneusde arm. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Donder:

Zijn gangetje.

Je wilt er er niet al teveel over kwijt en dat is prima. Ik moest gisteren in mijn ziekenhuisdossier zijn om te kijken naar mijn uitslagen. Dat kon ik niet nuchter. Teveel spanning. Heb ik nu spijt dat het zo moest? Ja en nee. Want ja....uitslagen goed. En nee....ik had een duwtje nodig. Hoe doe jij dat? Zonder drank? Bij jou ligt het nu heel anders. Geen antwoord is ook goed. Knuffel voor jou @Donder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feedback/raad van anderen ook welkom. Het gaat natuurlijk niet om een vitamine tekort of te hoog cholesterol, maar echt om een ernstige ziekte. En de spanning erom heen, de ziekenhuisbezoeken. Onderzoeken en uitslagen. Hoe doe je dat zonder de roes? Meestal lukt dat wel, maar zoals gisteren liep alles te hoog op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Toos. Hoe voel je je vandaag? Last van een kater? Liep je er al een tijdje mee om te gaan drinken voor de uitslagen?

Probeer de volgende keer eens hier te komen en te schrijven, dan deel je. Of ben je bang dat we dan iets, wat jou op dat moment een fijn gevoel geeft, afpakken?

Nu, als er weer iets spannends moet gaan gebeuren, koppel je dat aan de gebeurtenis van gisteren, en ben je gauwer geneigd naar de fles te pakken. Zo zijn we allemaal begonnen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lonster1 Tas avond van te voren inpakken is inderdaad wel een goeie! Geeft wat meer rust idd.

Dag overleefd. Tomaten linzensaus voor bij de spaghetti staat te pruttelen en zit nu even rustig met een lekkere kop thee en wat olijven. 

 

@Lika Klinkt naar. Beterschap!

 

@Toos Ik probeer de ontspanning nu vooral te zoeken door een eind te wandelen in het bos of te gaan sporten. Lekker in de tuin wroeten helpt ook. Als ik er maar lekker moe van wordt en er niet te veel bij na hoef te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bolletje:

Jammer Toos. Hoe voel je je vandaag? Last van een kater? Liep je er al een tijdje mee om te gaan drinken voor de uitslagen?

Probeer de volgende keer eens hier te komen en te schrijven, dan deel je. Of ben je bang dat we dan iets, wat jou op dat moment een fijn gevoel geeft, afpakken?

Nu, als er weer iets spannends moet gaan gebeuren, koppel je dat aan de gebeurtenis van gisteren, en ben je gauwer geneigd naar de fles te pakken. Zo zijn we allemaal begonnen.;)

Nee, geen kater. Zo erg was het nu ook weer niet. Ik kan het ook geen terugval noemen of zo. Het is alleen jammer van die 128 dagen op rij nuchter zijn. Het is de spanning die zich dan opbouwt. Ik kan daar niet mee omgaan. Ik zie niet hoe dat moet. Heel lastig. Maar ja, het is nu weer weg. En wijn vind ik niet eens meer echt lekker. Het is iets anders dat ik dan zoek. En dat zal ik best vinden, alleen weet ik nog niet hoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...