Spring naar bijdragen

Zondag 16 april 2023


Donder

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, met een uurtje ben ik aan het mountainbiken en heb er zin in.

@ikkanhet wat zuur zeg. Het zit je even niet mee. Beterschap met je man:rose:

@Yvonne Dank Yvonne. Voelt allemaal een beetje of je in een achtbaan zit maar blijf vechten voor wat ik afgelopen jaren zelf bereikt heb en ga bereiken privé en werk. Nooit meer terug naar waar ik vandaan kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Mariann:

........ straks er weer op uit met dit lekkere weer.

Oeps..... hier is het koud en totaal bewolkt... net als gisteren trouwens. 
Maar 'wat niet is kan komen'  riep mijn oma vroeger, dus wie weet zit ik vanmiddag toch nog even lekker in de tuin... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier ook geen zonnetje vandaag. Ziet er een beetje somber uit buiten. Ook de verwarming maar een tikje omhoog voor de behaaglijkheid. Maar buiten zijn trekt, dus straks maar een dik vest aan en verder wroeten in de tuin. Ik wil nog wat planten scheuren en verzetten. Maar eerst koffie. Iedereen een fijne zondag.

DAGPACT
Beatrix
Spirit
Fonny
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat het beter gaat morgen @ikkanhet
en @Pinkmannooit meer terug… mooi dat je kunt zien dat ondanks alles je zulke stappen hebt gezet.

Ik ben fysiek helemaal nergens. Na twee stappen hijg ik en ik ben moe, moe, moe. Verkouden ook nog. Zal me nog een keer testen. Volgens de dokter kunnen mijn klachten door bloedarmoede komen. Ik slik ijzer. Duurt even voordat ze werken. Bah. Mijn humeur wordt er niet beter op. Ben een slechte zieke…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...