Donder Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Goedemorgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 DAGPACT Beatrix Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Goeiemorgen allemaal @Donder Het is of de duivel ermee speelt. Heb ik een redelijke nacht gehad kan mijn man niet meer lopen. En moet morgen toch echt naar ziekenhuis Maastricht. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Goeiemorgen. Spirit duikt straks het avontuur in. Zal best druk zijn. We gaan het beleven allemaal! Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Goedemorgen frummers. Een bakje eerst maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 28 minuten geleden zei Spirit: DAGPACT Beatrix Spirit Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Hè, wat naar allemaal @ikkanhetMisschien kun je een afspraak maken met een zorgtaxi? Het is maar goed dat je zo'n opgeruimd karakter hebt, sterkte met alles! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Veel plezier @Spirit, hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 3 minuten geleden zei Yana: Hè, wat naar allemaal @ikkanhetMisschien kun je een afspraak maken met een zorgtaxi? Het is maar goed dat je zo'n opgeruimd karakter hebt, sterkte met alles! Dank je @Yana De buurman komt zo om met Valco te wandelen. Vraag eerst of hij morgen tijd heeft voor het geval dat Leo dan ook nog niet kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Nou, dat is dus dubbel ellendig allemaal @ikkanhet. Ik hoop voor jullie dag jouw man snel toch weer wat mobieler wordt... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Lees zojuist de draad van gisteren nog even. Sterkte @Pinkman, een trieste situatie dus weer, kan me goed indenken dat het samen blijven in één woning veel spanning met zich meebrengt op die manier... Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Ikkanhet een ongelukje komt nooit alleen hé? Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Goedemorgen, met een uurtje ben ik aan het mountainbiken en heb er zin in. @ikkanhet wat zuur zeg. Het zit je even niet mee. Beterschap met je man @Yvonne Dank Yvonne. Voelt allemaal een beetje of je in een achtbaan zit maar blijf vechten voor wat ik afgelopen jaren zelf bereikt heb en ga bereiken privé en werk. Nooit meer terug naar waar ik vandaan kom. ikkanhet en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 goeiemooiemorgen frummers sterkte @ikkanhet en @Pinkman met mountainbike de natuur in, laat de natuur haar werk maar doen ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Goedemorgen allemaal Sterkte allemaal met die narigheid! Lig nog lekkerste luieren, straks er weer op uit met dit lekkere weer. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 6 minuten geleden zei Mariann: ........ straks er weer op uit met dit lekkere weer. Oeps..... hier is het koud en totaal bewolkt... net als gisteren trouwens. Maar 'wat niet is kan komen' riep mijn oma vroeger, dus wie weet zit ik vanmiddag toch nog even lekker in de tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Goedemorgen. Hier ook geen zonnetje vandaag. Ziet er een beetje somber uit buiten. Ook de verwarming maar een tikje omhoog voor de behaaglijkheid. Maar buiten zijn trekt, dus straks maar een dik vest aan en verder wroeten in de tuin. Ik wil nog wat planten scheuren en verzetten. Maar eerst koffie. Iedereen een fijne zondag. DAGPACT Beatrix Spirit Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Vanmiddag heb ik met de pubers een pittige mtb-route gereden. Veel klimmen en lekkere afdalingen met veel variatie. Zeer binnenkort weer zo’n rit in plannen met hen. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Nu wortelstamp met dit lenteweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 april 2023 Rapport Share Geplaatst 16 april 2023 Ik hoop dat het beter gaat morgen @ikkanhet. en @Pinkmannooit meer terug… mooi dat je kunt zien dat ondanks alles je zulke stappen hebt gezet. Ik ben fysiek helemaal nergens. Na twee stappen hijg ik en ik ben moe, moe, moe. Verkouden ook nog. Zal me nog een keer testen. Volgens de dokter kunnen mijn klachten door bloedarmoede komen. Ik slik ijzer. Duurt even voordat ze werken. Bah. Mijn humeur wordt er niet beter op. Ben een slechte zieke… ikkanhet en Pinkman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden