Spring naar bijdragen

Woensdag 5 april 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Wat een naar nieuws gisteren. 
Moeilijk zo'n goede vriendin te moeten gaan missen @lady jane, maar fijn dat je gisteren toch samen kon zijn met de meiden. 

@Donder, wat moet het als een mokerslag zijn aangekomen: het gevoel hebben dat het de goede kant op gaat en dan te horen dat 
er geen genezing meer mogelijk is. 
Ik ben er stil van, heb geen opbeurende woorden, alleen twee armen om om jou heen te slaan, en dan ook nog alleen virtueel... 

image.png.7c683c7139a93eeebd64c5689b487788.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

ja @bolletje toevallig (wat heet toeval) appten 2 strandvrienden dat ze vanmiddag op ons strand een terrasje gaan pakken.
Toen moest ik nog testen, dus gisteravond kunnen appen dat ik er ook bij ben, heb hen en het strand gemist.
Gisteravond was grappig, ik was bang voor huilbuien maar we hebben het droog gehouden. Er was shock, verdriet,
vragen, herinneringen nog nauwelijks, 1 vierde haar verjaardag en we hebben nog 1 uur gespeeld, dat is wat ons bindt o.a.
En na afloop een groepsfoto met allemaal een hartje vd handen voor ons, een hele kleurrijke foto en dat was het. Geweldig.
En thuis als een roos geslapen en net pas wakker. We gaan dit aan, zoals alles wat op ons pad komt. nuchter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik gisteren nou maar goed naar m'n lichaam geluisterd, maar nee hoor, op de fiets, in de kou, naar de markt gegaan, ipv me rustig houden.

Nu goed ziek met koorts.

Nu dus mezelf maar wel rustig houden.Ook even nergens behoefte aan.Geen mensen, geen eten.

Moet me er maar aan toegeven.

Sowieso vanavond niet weg.

Ook erg huilerig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog wat klusjes in huis kunnen doen, dus alles weer lekker schoon.In de loop van de ochtend/middag me wat beter gaan voelen.

Toch nog een lekkere koude schotel gegeten met fricandeau en asperge/ei salade.

Nu gewoon vroeg naar bed.

Wat olie in m'n oren en voorzichtig met een wattenstaafje m'n oren wat schoon kunnen maken.Ik hoor weer wat beter.

Voordat het gaat ontsteken.

Nou, welterusten, ik ga met de kippen op stok.

Droge afmelding.

Had het ff moeilijk vanmiddag, maar geen zin meer om me ziek te drinken.Alcohol voegt niets meer toe en ziek is ziek.

Morgen vast beter en in ieder geval goed uitgerust.

Had weer eens een te druk hoofd.

Benieuwd of er nog wat uit die gesprekken komt.

Denk zelf aan een bipulaire stoornis.

Soms kan ik de hele wereld aan om vervolgens weer volledig in de put te zitten.

Is zeer vermoeiend, vooral mijn mindere dagen.

Die stuiterdagen vind ik niet eens zo erg.Dan heb ik energie voor 10, ben dan zeer creatief en de muziekstukken en teksten vliegen uit mijn hoofd.

Dwaas mens, ben ik toch.

Een verklaring ervoor, lijkt me fijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...