Yvonne Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Goedemorgen frummers. Na een heel kort nachtje, vanaf half vier niet meer geslapen, lekker vroeg opgestaan. De kattenkoppen en hond hebben hun lekkertjes al gekregen, dus nu tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 @rapilos, ik wens jullie een heerlijke ontspannen vakantie toe.... lekker genieten... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Goedemorgen, ik dacht ik open de dagdraad net als een jaar geleden. Maar @Yvonne was mij voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Klopt niet eens wat ik zeg, want ik opende 31 maart de dagdraad met de boodschap dat we de dag er voor een dochter hadden gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 (bewerkt) Jaaaaaa, Inie is 1 jaar!!!! Van harte gefeliciteerd @niks. Ik wens jullie een superfijne dag met slingers, en gebak en limonade en en en en heeeeeeeeeeel veel knuffels. 30 maart 2023 bewerkt door Yvonne niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Goeiemorgen dames, Ik ben al 16 dagen goed ziek. Glas water komt er meteen weer uit. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Hartelijk gefeliciteerd met Inie @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Oei, dat klinkt heel naar @ikkanhet, is het gewone griep of iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Zojuist zei Yvonne: Oei, dat klinkt heel naar @ikkanhet, is het gewone griep of iets anders? Ik heb geen idee vermoed een bacterie vraag huisarts vandaag even langs te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 (bewerkt) Dank je wel @Yvonne en @ikkanhet! Beterschap ikkanhet, klinkt niet fijn! 30 maart 2023 bewerkt door niks ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Ja, als het zo lang duurt dan moet er echt wel even naar gekeken worden lijkt me. Sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Heb ook de uitslag van de eerste scan. Mijn ruggemerg is beschadigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Inie krijgt een Lilliputiens pop. Zo'n leuke serie. Mini heeft daar ook een pop van. Niet goedkoop, maar wel voor veel speelplezier. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Zojuist zei ikkanhet: Heb ook de uitslag van de eerste scan. Mijn ruggemerg is beschadigd. Oei en kunnen ze daar iets mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Zojuist zei niks: Oei en kunnen ze daar iets mee? Krijg nog een scan van de hersenen en een hele lijst om bloed te prikken en dan terug naar de neuroloog om te kijken hoe verder. Hij vroeg wel of ik problemen heb met lopen en de spraak aan de hand van die scan. Dus vind het behoorlijk spannend allemaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 En vandaag dag 333 zonder drank. karin123, lady jane, Spirit en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. En een mooi getal @ikkanhet! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Goedemorgen DAGPACT Yvonne Beatrix Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 goedemorgen .. Gefeliciteerd met jullie dochter @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 3 minuten geleden zei Mariann: Goedemorgen DAGPACT Yvonne Beatrix Mariann zbb Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Goeie morgen allemaal, Goh Ikkanhet das beroerd met je rug, is er kans op genezing? Wel harstikke goed dat je al zo lang droog staat Kanjer. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Goedemorgen allemaal, @ikkanhet Beterschap en veel sterkte met alles! @niks Gefeliciteerd met jullie dochter. Zo’n leuke leeftijd! @rapilos Een hele fijne vakantie! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2023 Feest in huize @niks, gefeliciteerd! Sterkte @ikkanhet, wat een gedoe is het toch hè, zo'n ouder wordend lijf. Ik duim voor vooruitgang. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden