Beatrix Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedemorgen Vandaag op familiebezoek, altijd gezellig ! DAGPACT Beatrix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 17 minuten geleden zei Beatrix: DAGPACT Beatrix zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedemorgen vandaag de boot soppen en in me volgende vrije week de bovenbouw polijsten en poetsen. in mei de kant op en het onderwaterschip en de romp onder handen nemen. Ik heb zin in de zomer! Spirit, rapilos, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedemorgen allemaal! Dagpact: Beatrix Zbb Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedemorgen allemaal. Fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedenmorgen. Lekker bijtijds opgestaan, zodat ik op mijn gemakje kan ontbijten en de hond uit kan laten. Leuke dag voor de boeg met 2 optredens in een verzorgstehuis. Een lunch tussen de middag, dus goed verzorgd. Heb er zin in. Dagpact: Beatrix Zbb Fonny Spirit lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart mooiezonnigemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedemorgen, weer een lekker zonnetje! Dagpact: Beatrix Zbb Fonny Spirit Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedemorgen allemaal. De lathyrus heeft een nachtje geweekt en gaat straks in potjes van wc rol. Vast héél boeiend voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart DAGPACT Beatrix Zbb Fonny Spirit Mariann Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedemorgen frummers, Het is hier grauw en grijs en het spettert. Hond al uitgelaten, boodschappen gedaan in stadje W en daarna in stadje O, nu eerst tijd voor een bakje en daarna aan de slag in de tuin, ik hoop dus dat het spetteren stopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 28 minuten geleden zei Toos: De lathyrus heeft een nachtje geweekt en gaat straks in potjes van wc rol. Vast héél boeiend voor jullie. Jazeker, heel boeiend @Toos, heerlijk, ik ruik ze in gedachte al ..... Binnenkort ook maar even doen.... Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart @niks, ik mis je hier al een poosje.. hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met Mini???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedemorgen! Vannacht weer een vreselijke drankdroom gehad. As maandag ga ik voor de laatste keer naar Tactus en in droomde dat ik dit weekend nu net niet meer van de alcohol kon afblijven. Ik voel me er, eenmaal wakker, nog steeds een beetje naar onder. Maar natuurlijk drink ik dit weekend niet! DAGPACT Beatrix Zbb Fonny Spirit Mariann Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Goedemorgen. Ik mis al een tijdje een postpakket, is al dagen in bezit van post.nl. In verband met drukte bezorgen ze het later. Maar de bezorger is al twee keer langs geweest met andere pakketjes die later besteld zijn. Heb jij een idee @ikkanhethoe ik dit op kan lossen, als bestel expert zijnde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 1 uur geleden zei Donder: Goedemorgen. Ik mis al een tijdje een postpakket, is al dagen in bezit van post.nl. In verband met drukte bezorgen ze het later. Maar de bezorger is al twee keer langs geweest met andere pakketjes die later besteld zijn. Heb jij een idee @ikkanhethoe ik dit op kan lossen, als bestel expert zijnde? Zou het melden bij het bedrijf waar je het besteld hebt die kunnen een onderzoek instellen en de post ook. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Vandaag op 2 maanden gestopt Dus ik doe mee met de pact Spirit, rapilos en Roberto reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 3 uur geleden zei Pytje: Goedemorgen! Vannacht weer een vreselijke drankdroom gehad. As maandag ga ik voor de laatste keer naar Tactus en in droomde dat ik dit weekend nu net niet meer van de alcohol kon afblijven. Ik voel me er, eenmaal wakker, nog steeds een beetje naar onder. Maar natuurlijk drink ik dit weekend niet! Hoezo voel je je daar naar onder dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart wat een zalig weer weer zonder jas wezen fietsen en wandelen laat de lente maar komen Strijkbout reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 8 minuten geleden zei lady jane: wat een zalig weer weer zonder jas wezen fietsen en wandelen laat de lente maar komen Wat mij betreft issie er al! Bomen volop in de bloesem. Dan issut voor mij lente! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Moe, maar voldaan weer thuis. Straks de erwtensoep verder afmaken. Is voor een heel weeshuis geworden. Eerst even bijkomen, want een hele dag accordeon spelen, blijft topsport. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Erwtensoep Spirit? De mussen vallen uit de dakgoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart 6 uur geleden zei Hadocque: Erwtensoep Spirit? De mussen vallen uit de dakgoot! Ja, beetje verkeerde timing, maar was wel lekker! Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 maart Rapport Share Geplaatst 18 maart Dacht even uit te gaan buiken vanavond op m'n spijkermatje.Ben in slaap gevallen, met als gevolg dat ik nu over mijn slaap heen ben. Droge afmelding voor het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden