Spring naar bijdragen

Wo 22 feb 2023


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen

Ik ga toch de auto maar laten repareren. Afspraak gemaakt bij de garage en intussen bestellen zij dat ding van 5000 euro. Niks vooruit betalen. Dat vind ik dan wel weer klasse want ze kennen me helemaal niet daar. Dat zegt wat, als ze je vertrouwen dan zijn ze zelf ook te vertrouwen. Dat gaat altijd op.

Lang geleden hadden we hier iemand die de huishouding deed, die draaide altijd alle buitendeuren op slot als ze in huis bezig was. "Voor de zekerheid". Die bleek uiteindelijk voor geen meter te vertrouwen :huh:

Enfin bespiegelingen bij de koffie...
 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Mistig buiten.
Gedoucht, ontbijt, ochtendgym en nu aan de koffie
Straks weer drie kwartiertjes lopen, (is me gisteren toch wel goed bevallen0

Eind van de ochtend komt vriend
het gaat vanmiddag regenen, dus misschien maar een museum bezoeken en ergens lunchen ofzo
(wat een luxe leventje heb ik toch he :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even pas op de plaats hier.

Dat betekend helaas geen AA,dat zal ik missen.Maar de dag is nog niet o., wellicht voel ik me vanavond anders.

Nu nog even met kersenpitkussen in de rug, wat relaxen.Het is dus echt nog niet over.Hond wel uit kunnen laten met een korte ronde.

Ik baal, wil niet ziek zijn, maar leg me er maar bij neer.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, dochterlief heeft sinds maandag lichte hersenschudding. Bij moeders van de schommel gevallen. Dus vandaag voor de zekerheid niet naar school. Zojuist een uur gewandeld met haar en ja ze mocht wel in een lage boom klimmen... Ik ben over het algemeen wat minder paniekerig.. Naja ieder zijn ding zeg ik altijd maar. Nu rustig op de bank thuis, beide onder een dekentje. Over 20 minuten zoontje ophalen van school. 

Koffie is alweer klaar, doe mij maar weer een bakje! 

DAGPACT
Beatrix
Prana

Fonny

Mariann
Christian
Pytje

Spirit

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...