Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik ben in drie kwartier een kannibaal geworden die ikea kasten in elkaar zettend en veel werkend, kaas ui spek broodjes naar binnen werkend zijn dagelijks ranstoen aan drank naar binnen werkt,tja eigenlijk op details na klopt het ook wel

Geplaatst
  Op 25-1-2023 om 11:24 zei Roberto:

Moi allemaal,

Vanochten trad de Wet van Murphy op ons pleintje in werking.
Ik zat compleet in de stress en heb P75 te hulp geroepen.
Hij kwam nog eerder dan ik afgesproken had.
Om mij te helpen met de bezorging van mijn nieuwe bed.

Ik was even naar de buurtsuper voor ... en toen ik terugkwam zag ik twee vreemde mannen in mijn huis.
P75 was bezig om mijn oude bed uit elkaar te slopen.
Die mannen van het installatie bedrijf hebben hem geholpen.
Ze sleepten mijn oude bed naar beneden en hebben mijn gang vol buizen gezet.
Zo'n bed heb ik toch niet besteld, dacht ik onnozel.
Wat bleek: die buizen waren bedoeld voor de nieuwe verwarmingsketel van mijn buurman.

Een uurtje later kwamen de mannen van LB.
Hebben zonder te vragen het hele pakket op mijn slaapkamer neergezet.
Terwijl P75 een kopje koffie dronk.
Daarna is hij naar huis gegaan voor een dutje.

How to sleep, how to sleep now?

Bed1.jpg

Expand  

sorry voor mijn opmerking dat het alleen over je bed ging vandaag maar ik ervaarde dat even op die manier

Geplaatst
  Op 25-1-2023 om 19:19 zei Adri02:

Dat vind ik best opmerkelijk, gezien je constatering dat je sinds je emigratie 5 jaar gleden 'enorm veel gelukkig' bent. Waarom al dat drinken dan eigenlijk?

Expand  

dat is moeilijk te zeggen omdat gelukkig zijn en drinken bij mij twee verschillende werelden zijn geworden, dagelijks leven en dagelijks drinken zijn  van elkaar gescheiden lijkt wel, ik heb een doodnormaal dagelijks leven met werk en gezin en zo alleen drink ik in de avond niet iets, maar een fles wijn en een halve fles sterke drank en dat is veel, dat ik dan daarna gewoon functioneer op werk en thuis geeft aan dat er iets niet goed is maar de emigratie heeft veel stress wegenomen nu alleen de drank intake nog

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb ervaren dat je ook heel veel kunt leren van wat er allemaal op de dagdraad en elders op dit forum wordt geschreven. Zowel over anderen als over jezelf en je reacties op anderen. 

bewerkt door Bob
Geplaatst (bewerkt)

Klopt dat het er vreselijk aan toe kan gaan op de dagdraad, maar zo is het nu eenmaal, ook in de echte wereld. Daar ontmoet je jezelf en je eigen reacties op anderen ook weer in, en dat ervaar ik als leerzaam. Overigens wordt hier nog gemodereerd en gelden er forumregels.

bewerkt door Bob
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb er niet echt moeite mee, aangezien we allemaal mensen zijn met al onze eigen karakters en achtergronden en de 1 is wat meer recht voor zijn raap dan een ander. 

Maar een apart dagpact draad geeft wel meer overzicht ipv door de pagina's te scrollen/swipen op zoek naar de laatste dagpact bericht (om te kopiëren en aan te vullen) 

bewerkt door Freekie
Geplaatst (bewerkt)

Hi.

Op 25-1-2023 om 21:01 zei Beatrix:

Ik lees heel veel op dit forum en ik leer heel veel op andere draadjes/verhalen van anderen en dan met name de strijd die iemand levert. En daar leer ik van.Als ik de afgelopen dagen dit draadje lees, moet me toch van het hart dat hier toch ook de nodige niet zo relevante info neergepend wordt en men elkaar niet altijd netjes behandeld....

Expand  

Iedereen haalt op een andere manier steun uit het forum en iedereen uit zich op een andere manier. Jij copy paste elke dag dezelfde zin, dat helpt jou blijkbaar, helemaal prima. Een ander helpt het om zich hier te uiten over een bed, over chaos in het hoofd of over dagelijkse dingen. Mooi naast en door elkaar, ieder in z'n eigen waarde.

Jouw zin over niet relevante informatie vind ik getuigen van weinig inleven en respect. Wie bepaalt wat voor een ander relevant is? En niet altijd netjes, ja, dat klopt natuurlijk wel. Er zijn emoties, karakters, terugkerende ergernissen. Het is net een petrischaaltje :)

bewerkt door Quinn
Geplaatst (bewerkt)

Nee nou, jij zelf bent me een partij vriendelijk en aardig nu @Beatrix
Ik erger me dood aan jou. Denk je nou echt dat ik verkas naar een andere draad omdat jij blijkbaar van alles van me vind omdat (o.a.) ik niet gestopt ben?

Misschien zit je zelf dan wel niet op de juiste plek?

bewerkt door Remi1
Geplaatst (bewerkt)
  Op 25-1-2023 om 20:26 zei Beatrix:

...Maar ik lees steeds meer dat mensen drinken en hier ook - zo lijkt het althans - niet echt moeite mee hebben, danwel het werken eraan toch nog maar  uitstellen........

Expand  

Dit vind ik niet  bepaald vriendelijk op een lotgenoten- forum te noemen @Beatrix

Beter is om te vragen wat iemand beweegt, die op zo een forum zit, dan toch drinkt bijvoorbeeld.

bewerkt door Remi1
Geplaatst (bewerkt)
  Op 25-1-2023 om 21:45 zei Beatrix:

Kijk, dit bedoel ik nu. Ik stel gewoon een vriendelijke vraag ( ook omdat ik pas nieuw hier ben) en dit is dus een van de antwoorden........ Waarom meteen in de aanval ?? Waarom deze bewoordingen. Het was gewoon een vriendelijk bedoelde vraag van mij......

Expand  

Goed voorbeeld. Interessante vraag ook, dat waarom. Misschien zegt het meer over de persoon die jou aanvalt (en zichzelf door jouw bijdrage kennelijk aangevallen voelde) dan over jou of over het forum. Dat zou zomaar kunnen. 

bewerkt door Bob
Geplaatst

Nou jij hebt nog wel wat te doen @Roberto!
De douche ligt vol. Voor je huis ligt vol. Zelfs je matras staat buiten geloof ik, dat wordt op de bank slapen en morgen aan de bak. Geen tijd voor de booze, haha:lol:

Geplaatst
  Op 25-1-2023 om 22:28 zei Roberto:

@Remi1, volgens mij begrijp je mij nu verkeerd.
Mijn nieuwe matras ligt al op mijn slaapkamer.
Alleen de rest zit nog in dozen.

Je denkt toch niet dat ik zo laveloos ben dat ik buiten ga slapen?
Daar is het nu veel te koud voor.
En voor je het weet bellen mijn buren de politie weer.
Of schakelen de GGD in als mijn foto's openbaar gemaakt worden.

Expand  

Je oude matras staat buiten bedoelde ik, tenminste dat denk ik. Die rotzooi moet morgen wel naar de stort of zo. Dan heb je wat te doen, net als de was e.d. Dat je dan lekker veel te doen hebt. Opruimen doe je graag weet ik in geval van geen booze. Dus hier is je kans. Zo bedoelde ik het.

Ik zou al 999x afsluiten vanavond maar ik blijf maar antwoorden/ plakken.

Lijkt de kroeg hier wel. "Nog eentje dan en dan ga ik naar huis...ach, nog eentje en dan.."

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...