Fonny Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Dagpact: Fonny Prana Goedemorgen allemaal. Ik was om 4.30 al wakker, bah. En vandaag Reiki level 2, dus het wordt een lange dag. Maar in het algemeen begin ik weer veel dieper te slapen en dat is zo fijn. Veel levendige dromen, soms lach ik als ik wakker wordt, zo absurd. lady jane en Maarten82 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Goeiemorgen koffie en uitgebreid ontbijt (zoals elke dag ik ben de enige thuis die ontbijt gek genoeg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 1 minuut geleden zei Beatrix: . Had ik al gezegd dat dit ook een soort van verslaving was En het forum ook, kijk maar uit lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 34 minuten geleden zei Beatrix: Alles beter dan drank/alcohol , toch ? Zo is het maar net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Goedemorgen, Vanmorgen wakker geworden met hoofdpijn. Veel te doen vandaag, dus dat wordt een lange dag Benieuwd of jullie ook zo heftig dromen sinds je gestopt bent. Hoop wel dat dit over gaat, want merk dat ik er heel onrustig door slaap, terwijl ik de eerste weken dat ik gestopt was als een blok in slaap viel en bijna in één ruk de hele nacht doorsliep. Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Ik droom ook echt Hitchcock @Emmy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Goedemorgen. Ik droom ook veel meer en levensecht als ik niet drink. En ik slaap veel minder vast. Elke nacht om de 2 á 3 uur wakker. En dan ook klaarwakker en weer moeilijk in slaap. Ook meer een avondmens dan. Later naar bed en later op, als de agenda het toelaat. Maar dat komt ook door het donkere weer en de korte dagen. Je moest eigenlijk een winterslaap kunnen houden en pas weer boven water komen als het lente wordt. Bah, wat een pestweer dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 goeiemorgen frummers ja butweer, ik heb expres alles wat noodzakelijk is gisteren buiten al gedaan alleen voor het zwemmen er doorheen straks en dan vanmiddag een uurtje uitzoeken met minder druppels op de kaart om de markt op te wandelen en verder goed boek, goeie film uitkiezen, pot thee met tevredenheid (vroeger kregen we brood met tevredenheid, dat was diffrent koek) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Goedemorgen frummers, vanmiddag richting Doetinchem, woont mijn zus. Ze is dinsdag jarig maar moet haar bezoek gespreid ontvangen. Ze heeft Parkinson en kan niet meer tegen zoveel prikkels. Onze oudste gaat voor de verandering mee . Hij is aseksueel en aromantisch (aro-ace) . Mijn zus heeft voor hem een das en muts gehaakt in de kleuren van de vlag waar zijn geaardheid voor staat. Hij is haar daar zo dankbaar voor dat hij een kaart heeft geschreven met uitleg wat dit voor hem betekent . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Wat mooi @Francoise! ha allen. Ik ben net wakker. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 1 uur geleden zei Toos: Ik droom ook veel meer en levensecht als ik niet drink. En ik slaap veel minder vast. Elke nacht om de 2 á 3 uur wakker. Dromen is herkenbaar. Ik slaap wel dieper. Toen ik dronk lag ik vaak midden in de nacht een paar uur wakker met gevoelens van schuld en depressie. Die fase sla ik nu over. 38 minuten geleden zei Francoise: Goedemorgen frummers, vanmiddag richting Doetinchem, woont mijn zus. Ze is dinsdag jarig maar moet haar bezoek gespreid ontvangen. Ze heeft Parkinson en kan niet meer tegen zoveel prikkels. Onze oudste gaat voor de verandering mee . Hij is aseksueel en aromantisch (aro-ace) . Mijn zus heeft voor hem een das en muts gehaakt in de kleuren van de vlag waar zijn geaardheid voor staat. Hij is haar daar zo dankbaar voor dat hij een kaart heeft geschreven met uitleg wat dit voor hem betekent . Ik kende het begrip niet. Wat fijn voor hem dat je zus dit heeft gedaan! DAGPACT Fonny Prana Beatrix Pytje Toos en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Een hele goede morgen allemaal, Man, man, wat is het donker buiten Maar ja, moet toch boodschappen doen straks Gelukkig is het in de auto droog Gisteren bijna 12.000 stappen Ondanks de kou en wind, samen met vriend weer een stuk van het Limespad gelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Dromen , doe ik ook af en toe, wat ik lastiger vind, is dat ik vooral de laatste uren zo onrustig slaap transpireren daardoor ook vaak. Nou ja, misschien gaat het ooit nog over Geen idee of het te maken heeft met stoppen met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Wat is nu in vredesnaam aro-ace nu weer Francoice. We worden de laatste tijd dood gegooid met allemaal vreemde namen. Als iedereen nu een een ander accepteerd als een gewoon mens dan begrijp ik het als ouwetje ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 DAGPACT: Fonny Prana Beatrix Toos Pytje Pats goedemorgen! Droom ook heel veel en bizar! Maar vind ik altijd wel leuk, ik kan mijn dromen goed onthouden en denk er overdags nog wel eens over na.. op zoek naar boodschap/betekenis rotweer .. wilde naar de markt maar het giet! wilde sporten maar spierpijn van gisteren, had een soort bootcamp les, pittig maar heerlijk ook! Dopamine, in andere vorm! Het wordt een filmpje kijken vandaag en vanavond koken met een vriendin gezellig, zonder wijn is afgesproken! Dag 14. rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Hartstikke goed Pats. Dag 14. Dat zijn de moeilijkste dagen. Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Waar is onze @Yvonne? Komt elke dag trouw de koffie brengen en een gezellig praatje. Dagje vrij mag natuurlijk. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 droog en knus met 2 ltr thee inmiddels mn regenpak is niet waterdicht gebleken en toen ik in de kleedkamer bloot stond, bleken mijn badspullen nog in de fietstas te zitten, dus balen, klamme kleren weer aan en ophalen. kwartiertje korter kunnen zwemmen maar verder ging de pech niet. Aan de klets met 2 vrouwen, en een daarvan had eergisteren ruim 5 uur in een koude, donkere trein opgesloten gezeten. wat heet mijn pech dan he? klein bier zouden we vroeger zeggen. alles is betrekkelijk he. ze heeft weer voor heel wat tijd gesprekstof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 2 uur geleden zei bolletje: Wat is nu in vredesnaam aro-ace nu weer Francoice. We worden de laatste tijd dood gegooid met allemaal vreemde namen. Als iedereen nu een een ander accepteerd als een gewoon mens dan begrijp ik het als ouwetje ook nog. Ze willen graag erkenning voor hun anders zijn en daar uiting aan geven. Het maakt hemgelukkig. Tijden veranderen. Vroeger waren deze mensen er ook maar durfden zich niet te uitten en gingen bijvoorbeeld , doordat zij niet zichzelf mochten /konden zijn , aan de zuip . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 Ik hoop dat er gauw een eind aan dat (anders) zijn komt en hij zich gewoon vrij kan voelen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 anders is ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden