reboot Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 Kan ik er nog bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 Ik hoorde dat er hier een bibliotheek is. Dus, mocht iemand me zoeken... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 Stap maar in @reboot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Bob Jane ikkanhet Fonny Freekie Niks En Inie en Mini gaan ook mee! Oppas genoeg. nancy Tine Bol Artemis Claudius Reboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 21 minuten geleden zei Spirit: Stap maar in @reboot. Bedankt het blijft een gevaarlijke, soms moeilijke tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 7 uur geleden zei lady jane: ik duik de sauna in, ben snotverkouden, dus blijf maar een goed beetje uit de buurt. hatsjoe!!! Ik was ook in de sauna vandaag. Misschien hebben we wel naast elkaar gezeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 nee ik ga morgen in het echt maar ons hotel heeft ook wellness schreef Reacher Myriam9 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 Ik heb een tijdelijke koop kerstcadeaus tic terwijl we daar niet eens aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 10 jaar geleden ben ik ook meegeweest met de arreslee, dat was een mooie reis en hielp mij door de feestdagen heen. Nu na 2 weken droog durf ik het aan. Ik stap in. ARRESLEE PACT 2022 Artax Lika Spirit Bob Jane ikkanhet Fonny Freekie Niks En Inie en Mini gaan ook mee! Oppas genoeg. nancy Tine Bol Artemis Claudius Reboot mariann Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 Gezellig @Mariann,kom er gezellig bij.Wij letten hier goed op elkaar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 We zitten dus op ons cruiseschip en cruisen vandaag langs de Chileense fjorden. Foto toestellen, telefooncamera’s en/ of schilder benodigdheden paraat? Hier alvast een voor vertoning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Op 10-12-2022 om 19:40 zei Artax: Ik ben in het buitenland maar voeg me graag bij jullie als ik terug ben. Enne Reacher, die krijg je terug!) Lees ik nu pas. Wat naar dat je in het buitenland zit waar ze blijkbaar weinig internet hebben Of zit je in een andere tijdzone? Anders zou je gewoon nu al mee kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Mooi hè? Jullie zijn er stil van merk ik. @bolletje heeft dit prachtige schilderij gemaakt Maar ook @niks heeft een pracht kunstwerk gemaakt Artax, bolletje en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 En deze foto die @Mariann( welkom!) maakte wil ik ook graag met jullie delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Hahahaha, wat ben je toch een heerlijk mens @Reacher. Ik ben blij dat er ook een verbinding met het vasteland is, zodat ik kan meegenieten van jullie reis. Ik blijf thuis, hou niet van reizen, maar lees jullie perikelen met plezier.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 O hi. Zei iemand eten? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Oei, maar dat is wel heel aanlokkelijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 U had gebeld, jongeheer Quinn? een beetje laat, maar dat het U maar wel moge bekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 en wij ook een late snack, eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 O, ik heb al zoveel gegeten en gesnoept, maar lust nog wel wat hoor. Straks maar lekker slapen. Benieuwd wat we morgen gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 De komende twee dagen zitten we op zee. ik zit lekker warm bij @Quinn in de bieb propjes naar hem gooien. Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Er worden workshops gegeven: @Boben @lady jane geven les in creatief schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 @Spiriten @Lika geven les in toneel spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 @niks @Mariannen @bolletje geven workshops visueel vormgeven niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 De overige passagiers komen ook nog aan de beurt voor workshops. Er moeten wel forummers overblijven om die workshops te volgen. Ik ga nu een workshop slapen geven. Goed opletten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden