Ietje Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Wat goed @Yana dat jij ook de cursus gaat doen! Eigenlijk drink ik ook helemaal niet zo veel, op vrijdag kocht ik een fles witte wijn en die dronk ik samen met mijn man op. Op zaterdag was er dan meestal nog een glas over voor mij en nam mijn man een biertje. Maar ik vind alsnog dat ik het gedrag vertoon van een verslaafde en dat meer drinken altijd op de loer ligt. Dat ik tussendoor dus een klein flesje heb meegebracht en die al tijdens de lunch heb opgedronken, is het begin van het hellend vlak. Dus ik ben benieuwd wat de cursus mij gaat opbrengen. Heb hfdst 1 tm 4 al gedaan. Ik heb ooit ook wel zijn boek gelezen, maar dat is ver weggezakt. Reacher, Yana en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Yvonne: Hahaha, ja, ook dat zijn twee giga Hermannen.... Ik heb het idee dat in die clip die ik plaatste Vrienten nog iets probeert te redden maar dat gaat niet echt he..haha! Heerlijk! Dat mis ik tegenwoordig wel hoor, bestaat niet meer. Dankjewel @Spirit Lief van je 17 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Nog een giga Herman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 21 minuten geleden zei Ietje: Wat goed @Yana dat jij ook de cursus gaat doen! Eigenlijk drink ik ook helemaal niet zo veel, op vrijdag kocht ik een fles witte wijn en die dronk ik samen met mijn man op. Op zaterdag was er dan meestal nog een glas over voor mij en nam mijn man een biertje. Maar ik vind alsnog dat ik het gedrag vertoon van een verslaafde en dat meer drinken altijd op de loer ligt. Dat ik tussendoor dus een klein flesje heb meegebracht en die al tijdens de lunch heb opgedronken, is het begin van het hellend vlak. Dus ik ben benieuwd wat de cursus mij gaat opbrengen. Heb hfdst 1 tm 4 al gedaan. Ik heb ooit ook wel zijn boek gelezen, maar dat is ver weggezakt. Ja dat heb ik ook, het is weinig maar het is wel elke dag telkens weer en dan kan het eigenlijk alleen maar meer worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 15 minuten geleden zei bumperjim: Nog een giga Herman Holy noodles BJ. Ik was half in shock en half aan het lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 47 minuten geleden zei Reacher: Holy noodles BJ. Ik was half in shock en half aan het lachen. Die is echt bijna 30 jaar oud of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Wat een lange en stille dag is het dan ineens weer. Vooral lang, ben moe. En alles wat ik opgeruimd heb blijft zoals ik gedaan heb; opgeruimd. Niemand die me in me weg zit of tegen me praat. Potverdriedubbeltjes..eigenlijk voelt het heel erg Lonely en Tired van HALT. Dit ben ik na anderhalf jaar duidelijk niet meer gewent, het loslaten is dan ook zo een ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Het gezin is de hort nog op. Ik ben terug naar hotel. Doodmoe. Ik denk vooral van -zorgen voor-regeldingen. Ik vind dat heel moeilijk loslaten, maar het put me wel uit. Beetje dom. Tukkie nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 3 uur geleden zei bumperjim: Die is echt bijna 30 jaar oud of zo Het voelt als heel actueel. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Even mezelf uiten: ik heb trek gekregen, zomaar op maandagmiddag op werk. Het ging lang heel goed zonder trek. Gelukkig heb ik je eten in huis en hoef ik niet naar de winkel. Straks rustig naar huis fietsen en genieten van buiten zijn. Vanavond komt vriend slapen. Hij drinkt niet. Dus samen drinken we ook niet. Het zal straks wel afzwakken. Het is een moment. Het gevoel mag er zijn. Spirit en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 8 uur geleden zei Reacher: Heb je nog wat geslapen vannacht @Jannigje? Weinig en onrustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 En eten hè @Tatum, dat helpt ook tegen trek in drank. #wijshedenvan@bolletje Tatum en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 1 minuut geleden zei Jannigje: Weinig en onrustig Piekeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Juist @Tatum.Het gevoel is er, maar je hoeft er niets mee te doen.Ja, trek kan je zomaar overvallen.Lekker eten en genieten van elkaar vanavond. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Vanavond weer lekker naar toneel.Heb er weer zin in.Ben benieuwd hoever ze zijn gekomen en naar de rollenverdeling.Ik wil graag een mannenrol.Weer eens wat anders . Hier word het aardappelschotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 2 uur geleden zei Spirit: Juist @Tatum.Het gevoel is er, maar je hoeft er niets mee te doen.Ja, trek kan je zomaar overvallen.Lekker eten en genieten van elkaar vanavond. Spirit als het zo simpel is wat jij nu schriijft, moet het bij jou toch ook lukken, waarom gebeurd dat dan soms niet???????? Omdat het niet zo simpel is. niks en Donder reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Even off-topic maar het forum ziet er zoveel aantrekkelijker uit op een laptop. Ik zie voor het eerst allemaal leuke info rechts in beeld over top posters en populaire posts (lekker bezig james!). Het tikken op een fysiek keyboard gaat ook zoveel lekkerder en sneller dan vanaf mijn mobiel. Deze site moet ik niet te vaak gaan bezoeken met laptop want dan heb ik er zo een nieuwe verslaving bij. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Lekker gewerkt vandaag. Nu met de voetjes omhoog, morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Droge afmelding weltrusten. rapilos en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Trusten @Zbb. Slaap lekker allen. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Poehee even heerlijk hardgelopen met hondje in clubverband. Dat was eindelijk de eerste keer weer in clubverband na haar knieoperaties afgelopen winter. Ze loopt weer als een speer, die oude theemuts. Was easy om niet te drinken vanavond. Nu op tijd naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ietje Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Ben vandaag minder productief geweest dan ik wilde. En nou vind ik het heel moeilijk om niet steeds ontevreden te zijn over mijzelf. Maar morgen is er weer een dag met nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 2 uur geleden zei bolletje: Spirit als het zo simpel is wat jij nu schriijft, moet het bij jou toch ook lukken, waarom gebeurd dat dan soms niet???????? Omdat het niet zo simpel is. Zeg ik dat het simpel is dan @bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Spirit de vraag is waarom het bij jou dan niet helemaal lukt. Senna34 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 4 uur geleden zei bolletje: Spirit de vraag is waarom het bij jou dan niet helemaal lukt. Wat heeft dit met mijn reactie op tatum te maken? Ik reageer op haar, omdat ik dit herken. Gaat overigens steeds beter met mij en ja, soms drink ik, maar zeker niet meer in die mate, die ik heb gedaan. Mijn streven is overigens, om helemaal niet meer te drinken en daar ben ik hard voor aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden