Lika Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Goedemorgen. Waar ik me over verbaas is dat je dezelfde situatie/ mensen soms zo anders kunt zien. Zonder dat je iets doet. Dat het mijn ogen lijken te zijn die iets maken of breken. Mijn woonplek/werk/echtgenoot. Het is niet absoluut. Moeilijk om soms onderscheid te zien tussen waar ik wel of niet ga handelen. En waar ik wel of niet iets wil veranderen. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Regen hier trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 20 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Waar ik me over verbaas is dat je dezelfde situatie/ mensen soms zo anders kunt zien. Zonder dat je iets doet. Dat het mijn ogen lijken te zijn die iets maken of breken. Mijn woonplek/werk/echtgenoot. Het is niet absoluut. Moeilijk om soms onderscheid te zien tussen waar ik wel of niet ga handelen. En waar ik wel of niet iets wil veranderen. Haha zit je steeds een rapportcijfer te geven? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Ik zat me net zoiets af te vragen ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Ik zei dat omdat ik ook zo'n periode gehad heb, dat ik me steeds afvroeg "should I stay or should I go", nogal vermoeiend. En inderdaad dat verandert voortdurend en komt vooral door je eigen bril Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, Hier ook regen en erg donker. de vogeltjes moeten binnen blijven en niet op het balkon Maar ze kwetteren er toch wel vrolijk op los hoor. Welkom terug trouwens @bumperjim @lady jane Over welke Herman hebben jullie het, als ik vragen mag ? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 (bewerkt) Het is hier wel gewoon mooi weer zoals te doen gebruikelijk, als ik even mag klieren (lang geleden ) Uitzicht van de werkplek 17 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Ik denk Herman van Veen @rapilos Zit je op het dak @bumperjim? lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Nee gewoon achter glas, maar ik nam de foto een beetje naar boven anders staan de bedrijfsnamen erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Goedemorgen. Wat een hondenweer. DAGPACT: fonny zbb Remi Yvonne Toos Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen bij het dagpact, ik moest een heel eind terug graven. Welkom terug @bumperjim. Je brengt hier meteen wat meer leven in de brouwerij. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 1 uur geleden zei bumperjim: should I stay or should I go Is de vraag stellen, de twijfel an sich, niet al een indicatie dat het tijd wordt op te stappen? Of, milder, iets anders aan te pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 1 uur geleden zei rapilos: Over welke Herman hebben jullie het, als ik vragen mag ? de enige echte; van Veen idd who else? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Hahaha @remi, je bent me net voor, ik had hem ook net opgezocht en wilde hem hier plaatsen... Maar inderdaad, dan lijkt het mij ook tijd worden voor iets met een andere boeg of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Zojuist zei lady jane: de enige echte; van Veen idd who else? Uiteraard... En Jane, dan heb jij nog mazzel gehad, in die tijd had hij ook wel stukken waar hij met veel consumptie sprak, heb ooit een echtpaar dat vooraan zat en waarvan de dame een lange zware bontjas droeg verontwaardigd op zien staan om voortijdig de zaal te verlaten. Maar schitterend verhaal ook weer. Wij hadden toen absoluut geen geld voor dure plaatsen, dus bleven droog. Dit keer zaten we wél helemaal vooraan, maar het spugen laat hij tegenwoordig achterwege. Hij was overigens nog verbazend fit voor een 77-jarige, hij maakte nog net zulke gekke capriolen als indertijd, allen iets minder langdurig achter elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 die consumpties kregen we er gratis bij, we hadden het over een pluu meenemen en opsteken haha. grappig ja dat dit weer boven komt nu. Maar het is en blijft een ras artiest, petje af voor zijn energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Ik had jullie berichten niet goed gelezen @Yvonneen @lady jane, maar ik had de hoop dat het over Herman Finkers ging. Herman van Veen is prima maar Herman Finker is mijn absolute favoriete Herman. karin123 en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Nu ik erover nadenk ook mijn favoriete Finkers. lady jane en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 ook leuk, maar dan heel anders hoor. Dacht net, ik zal eens kijken of mijn favo Herman binnenkort in de buurt komt, maar de komende 5 maanden werkt hij in het buitenland, ongelofelijk. Nou ja, heb ik ook eindelijk een bucketlist(je) Trouwens @Yvonne, in 1977 zat ik achter het loket bij NS en heb ik Herman een kaartje naar Utrecht verkocht, 2e klas, dat vond ik zo leuk, dat hij zo gewoon was gebleven, hardstikke aardige man ook tegen een lokettiste, kun je niet van iedereen zeggen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 mijn Herman: Reacher, IJsvogel, karin123 en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 22 minuten geleden zei lady jane: de enige echte; van Veen idd who else? Brood natuurlijk! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 ook leuk/keigoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Ah tegelijk @Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Hahaha, ja, ook dat zijn twee giga Hermannen.... Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2022 Hier ook regen, maar helemaal niet koud. Was zit in de wasmachine en op het gemakje de week weer opstarten.Het hoeft allemaal nier zo moeilijk.Lekker alles klein houden. @Remi1zet hem op he? Wel fijn trouwens, dat het weer zo goed gaat met je mannetje.Zo lijkt het minder uitzichtloos. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden