Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
31 minuten geleden zei Remi1:

Wat is er mis met Bossche bolle bollen met perensap?

Tja, als je er een verpulverd paracetamolletje doorheen roert is het ook medicinaal, toch?:)

Geplaatst

@Spirit toch, ik snap dat je er van af wilde hoor, maar troep weggeven? Nou ja, jouw keuze natuurlijk. 

We gaan lasagne eten. En ijs. Dat sporten gauw weer teniet doen.

@Lonster1 niet drinkende influencers klinkt als een goed idee.

Geplaatst
2 uur geleden zei Spirit:

Misschien is haar ondergrond wat vlakker, voor de rest moet ze maar zien.Het is gratis :D

Wauw! En daar voel jij je goed bij? Je ouwe troep wegdoen, waarvan je weet dat het niet meer deugt, en meehelpen weg te sjouwen naar iemand die misschien erg verlegen zit om datgene?

Niet om mijzelf op te hemelen hoor maar ik heb net mensen gratis kleding aangeboden omdat het nieuw is en mij niet staat. (miskoopjes). Omdat de energieprijzen je- weet- wel. En zelfs iemand mijn petroleumkachel aangeboden om tijdelijk te gebruiken. Als ik zou weten van tevoren dat het geen goed goed was deed ik het nooit want dat is geen helpen.

Geplaatst

He @Remi1, dimmen he?

Ze heeft het laminaat zelf gezien en heb erbij gezegd, dat het bij mij niet lukte, met het laminaat.Wellicht lukt het bij haar wel.Bepaalde stukken zijn nog als nieuw, anders geef ik het niet weg he?

Kan hier ook niets meer delen, doe het niet meer ook.

Droge afmelding voor het dagpact.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...