ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 31 minuten geleden zei Spirit: Een paar planken laminaat neergelegd, maar gaat hem niet worden.De klik is er niet meer . Gaat ook bol staan, dus dat zou een bron van ergenis zijn geworden. Ach, leuk geprobeerd.De hoek in ieder geval weer stofvrij en geverft. Alles weer inruimen en klaar. Weet iemand hoe je witkalk van zeil afkrijgt? Had wat geknoeid gisteren . Best moeilijk eraf te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Best moeilijk eraf te krijgen. Hoogstens met spiritus @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 ik zou zeggen, zoveel mogelijk wegschrapen met de botte kant van een mes, en dan de laatste resten goed weken met water en dan met zo'n wondersponsje totdat alles weg is. en voortaan (beter alles afdekken) meteen poetsen als t nog nat is, maar die had je zelf ook vast bedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Ben er nu ook wel klaar mee. Stoofvlees in de maak . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 @Spirit jij bent echt gek op veranderen in je huis hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 58 minuten geleden zei Quinn: @Spirit jij bent echt gek op veranderen in je huis hè? Niet echt @Quinn, word er alleen maar onrustig van.Wel wil ik morgen proberen, hoe de bank staat, bij het raam.Voor vandaag ben ik er klaar mee.Het laminaat staat alweer op de weggeefhoek.Weet dat ik hier slecht tegen kan, dus voor vandaag doe ik niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Ik lees al jaren dat je aan het inrichten bent en aan het anders schikken van je huis. Alleen je bed is al tig keer gewisseld. Ik dacht dat je het leuk vond. Bedoel je te zeggen dat je er tegenwoordig onrustig van wordt? Of altijd al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Is het niet meer moeten, omdat de spullen telkens tegenvallen, niet meer goed zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Niet lelijk bedoelt hoor @Spirit, ik bedoel het impulsief kopen, krijgen en dan blijkt bij in elkaar zette, neer zetten dat het toch tegen valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Hoi Niks. Fijn dat mini het naar haar zin heeft op de nieuwe school of opvang. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Mijn dochter is thuis gekomen met 2 nieuwe gebaren. Spelen en dansen. Fonny, lady jane, nancy en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Hoi Niks. Fijn dat mini het naar haar zin heeft op de nieuwe school of opvang. Typ er net wat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 8 minuten geleden zei niks: Mijn dochter is thuis gekomen met 2 nieuwe gebaren. Spelen en dansen. Mooiere gebaren zijn er haast niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 11 uur geleden zei Quinn: Hi. Was het een goede film @Etty? Ik las net een recensie en het klonk interessant. Nee, vond van niet. Heel dramatisch maar ik snapte het drama niet zo geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 4 uur geleden zei Spirit: Niet echt @Quinn, word er alleen maar onrustig van.Wel wil ik morgen proberen, hoe de bank staat, bij het raam.Voor vandaag ben ik er klaar mee.Het laminaat staat alweer op de weggeefhoek.Weet dat ik hier slecht tegen kan, dus voor vandaag doe ik niets meer. O, wat jammer joh. Ik dacht ook, omdat je het er best vaak over hebt, dat je er lol aan hebt. Zelf houd ik helemaal niet van dingen veranderen in huis, dus je onrust kan ik wel begrijpen. 43 minuten geleden zei Etty: Nee, vond van niet. Heel dramatisch maar ik snapte het drama niet zo geloof ik. Hmm, okay. De recensie was lovend over de spanning tussen de beide vrienden en vond de spanning met Binoche meer bijzaak. Dat klonk wel interessant op zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Ik zou een paar uurtjes varen vandaag. Maar ik en een paar uurtjes..tuurlijk ga ik niet zomaar terug naar huis. De natuur slaapt. Morgenochtend sta ik tegelijk ook weer op. Nu vooronder. Lekker koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Het regent. Hard! @Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Dag 1 van vervolgopleiding zit erop. Nog 1 of 2 hierna en dan ben ik er wel klaar mee. Kan ook zijn dat ik die al laat. Genoeg. Verder was ik aan het tellen en dacht ik nét nooit meer ongesteld te worden. Tot gisteren.bah. Ben er gewoon ziek van. slaap lekker allen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Droge afmelding. Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 11 uur geleden zei niks: Mijn dochter is thuis gekomen met 2 nieuwe gebaren. Spelen en dansen. Wat leuk @nikskunnen jullie zelf de gebarentaal ook al? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 @ikkanhet wij leren ook de kindergebaren, maar nog niet de "gewone" gebarentaal. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden