nancy Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 12 minuten geleden zei Zbb: Goedemorgen Ik heb een jicht aanval en een flinke ook Oeps, dat herken ik. Niet fijn, @Zbb! Heb je medicijnen in huis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 49 minuten geleden zei Fonny: Bahhhhh....vandaag soppen zeker??? Glascontainer.....tsjaaaa Mannetje heeft een paracetamolletje nodig? En jij mag lachen...en TROTS zijn...nieuw hoofdstuk!!!!! Er valt gelukkig niets te soppen. Toilet heb ik vannacht nog gedaan en de tafels buiten. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @nancy Fonny en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goeiemorgen overige lieve frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Ik heb helaas geen medicatie in huis op me werk heb ik wel altijd prednison liggen ofzoiets voor de jicht. het is lang geleden dat ik aanval heb gehad. me moeder heeft er ‘ook’ vaak last van en zij drinkt al jaren niet meer ik heb het ook soms als ik niet gedronken heb soms wel dus dat het echt verband houd met elkaar weet ik niet. maar het lijkt er wel op dat me terugval deze aanval getriggerd heeft,zo voelt het voor mij wel. wat een straf zeg Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Gefeliciteerd met je verjaardag @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Oktober is Halloween maand dus: nancy en Soberbunny3 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Net op tijd gestopt @Zbb. Op een binge was de jichtaanval nóg heftiger geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 @Zbb, diclofenac halen bij de Kruidvat. Werkt heel snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 4 minuten geleden zei Reacher: Net op tijd gestopt @Zbb. Op een binge was de jichtaanval nóg heftiger geweest. Ow ja moet er niet aan denken om en ook nogeens in die binge te zitten nu zeg. voel me nog steeds ellendig ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 4 minuten geleden zei nancy: @Zbb, diclofenac halen bij de Kruidvat. Werkt heel snel. Ik zal eens kijken heel misschien heb ik hier nog iets leggen. bedankt Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Ik heb er nog een paar,nu maar hopen dat het wat doet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 16 minuten geleden zei nancy: @Zbb, diclofenac halen bij de Kruidvat. Werkt heel snel. @ZbbBij diclofenac moet je samen met een maagbeschermer als omeprazol slikken, Door overmatig alcohol kan je maag aangetast zijn. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 1 minuut geleden zei Roberto: @ZbbBij diclofenac moet je samen met een maagbeschermer als omeprazol slikken, Door overmatig alcohol kan je maag aangetast zijn. Oei Die heb ik niet meer het moet maar even zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 24 minuten geleden zei Zbb: Oei Die heb ik niet meer het moet maar even zonder Heb je al een arts gebeld? Of slik je maar gewoon wat random medicijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 3 uur geleden zei ikkanhet: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @nancy Gefeliciteerd Nancy!!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Dagpact: Roberto FONNY Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 5 uur geleden zei Reacher: Oktober is Halloween maand dus: Maarrehhhhh.....het is nog september, hoor. Of mis ik iets?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Van harte Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Lieve @nancy gefeliciteerd! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Dat was een heel prettig weekendtreffen van de DyaneVereniging. Ik ben zo goed als overgehaald om volgend jaar juli-augustus naar de wereldmeeting van 2cv-vrienden te gaan in Zwitserland. Met de acadiane, uiteraard en ons vouwwagentje. Ik had er totaal geen zin (meer) in maar als je dan in zo'n weekend weer mede-gekkies ontmoet die je in sommige gevallen al zo'n kleine veertig jaar kent, dan begint het toch wel weer te kriebelen. En de (veel) jongere gekkies zijn ook best aanstekelijk gek. Het valt me op dat er, zowel door jong als oud, veel minder bier en wijn doorheen gaat in zo'n weekend dan zo'n 35 jaar geleden. Het lijkt me toch dat het alcoholontmoedigingsbeleid vruchten afwerpt. Niet (mee)drinken wordt normaler en normaler. De sfeer wordt er in elk geval niet minder door. Integendeel zelfs. Veel minder oeverloos gebral en gebrul. Hoewel oeverloos ouwehoeren over autootjes natuurlijk gebleven is... dat is de kern van het samenkomen.. Spirit, karin123 en Berkje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Beste mensen, Het is mij vandaag niet gelukt om mij aan het dagpact te houden. Zonet heb ik een pak wijn gekocht en mijn eerste slok al genomen. Ik ben nu bezig om te beschrijven hoe dit komt. Samengevat: een opstapeling van boosheid afgelopen twee weken (o.a. J&J&J en plaatsvervangende huisartsen). Ik wil jullie vriendelijk / dringend verzoeken om nu niet op mij te reageren. Ook niet met sterkte of jammer of sad of ... Dan ga ik de rest van de dag reacties checken, en eventueel op reageren. Dat geeft mij nu alleen maar meer stress. Reageren mag als ik het hele verhaal op mijn eigen draadje beschreven heb. Dat laat ik dan hier wel weten voor wie geïnteresseerd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Wat gaan we eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Oi oi oi oi..... @nancy jarig vandaag, helemaal overheen gelezen en ik zie @Rosee twee dagen geleden ook jarig was... Hang ik toch nog even slingers voor jullie op hoor. Lieve Nancy en Rosee, ik hoop dat het nieuwe jaar dat nu begonnen is echt heel heel fijn voor jullie mag zijn... En ik lees dat @Lika aan het solliciteren is.... ik zal voor je duimen Lika, hoop van harte dat ze jou er uit pikken, dat jij 'het' wordt en dat het een heerlijke baan zal blijken te zijn voor jou. Lieve @Remi1, stoor je maar niet aan de puntjes van Roberto hoor, is het niet waard... Ik blij met de Remi die ik hier de laatste tijd zie, wat verschrikkelijk anders dan een jaar of tien geleden @niks, hoe is het Mini en hoe is het jullie bevallen die eerste ochtend?? En verder vergeet ik vast weer een hele hoop mensen.... heb snel even wat bijgelezen, maar er gaat veel mijn ene oog in en het andere weer uit.... Uhm... dat gold voor oren, voor ogen klinkt dat wel heeeel raar hahaha. niks, nancy, Rosee en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Mini vond het erg leuk, maar ook verbaasd. Ze ziet nu kinderen met ook een gehoorapparaat. Wij hebben er wel een goed gevoel over. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden