ikkanhet Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goeiemorgen allemaal, Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Zo heb toch ff 3 avonden mee gefeest tussen veel alcohol en het glansrijk doorstaan. 2 avonden was ik zelfs de enige nuchtere dat is ook eens wat anders. Roberto, Lonster1, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goedemorgen @Roberto en @ikkanhet.... Dat is mooi ikkanhet, drie feesten op rij zonder drank voor jou.... Bakje om de dag te beginnen maar. Fonny en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goeiemorgen @Robertoen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goede morgen @ikkanhet, @Roberto en @Yvonne Wat goed van je @ikkanhet wees maar trots, feesten zonder drank lekker bakkie @Yvonne hoe gaat het @Roberto? Hier weer een vroege vogel. De zon komt op. Straks wat huishoudelijke en daarna lekker lezen. Mooie dag allemaal Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goeiemorgen @Berkje Dank je wens jou ook een mooie dag. Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goedemorgen @Berkje, Sinds een paar dagen kan ik slecht in slaap vallen, sta ik 's nachts weer een uurtje op, word te vroeg wakker met hoofdpijn, die ik weer wegdrink met een kopje koffie. Drink ik nu te veel koffie? Krijg ik teveel suikers binnen? Of allebei? Ik drink de hele dag door koffie met suiker, als ontbijt eet ik kwark met honing en druiven, als lunch eet ik boterhammen met de beroemde Zeeuwse keukenstroop. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Ja, zowel de koffie als al die suikers kunnen helaas een slechte invloed hebben op jouw slapen @Roberto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goeie morgen vroege vogels Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goeiemorgen bollewolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 GOEDEMORGEN VROEGE VOGELSSSSS!!!! Kom maar op met de koffie!☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 1 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Zo heb toch ff 3 avonden mee gefeest tussen veel alcohol en het glansrijk doorstaan. 2 avonden was ik zelfs de enige nuchtere dat is ook eens wat anders. Goedemorgen Feestbeest!!!! De testen doorstaan!!!! KANJERRRR!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Goedemorgen Feestbeest!!!! De testen doorstaan!!!! KANJERRRR!!!!!! Goeiemorgen lieverd Ja inderdaad het rook wel een uur in de wind naar de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Zojuist zei ikkanhet: Goeiemorgen lieverd Ja inderdaad het rook wel een uur in de wind naar de drank. Bahhhhh....vandaag soppen zeker??? Glascontainer.....tsjaaaa Mannetje heeft een paracetamolletje nodig? En jij mag lachen...en TROTS zijn...nieuw hoofdstuk!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 46 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen @Berkje, Sinds een paar dagen kan ik slecht in slaap vallen, sta ik 's nachts weer een uurtje op, word te vroeg wakker met hoofdpijn, die ik weer wegdrink met een kopje koffie. Drink ik nu te veel koffie? Krijg ik teveel suikers binnen? Of allebei? Ik drink de hele dag door koffie met suiker, als ontbijt eet ik kwark met honing en druiven, als lunch eet ik boterhammen met de beroemde Zeeuwse keukenstroop. Je bent zo te lezen bezig een nieuw ritme te vinden @Roberto heel wel mogelijk hoor dat je nu veel suiker en koffie binnen krijgt,meer dan je gewend bent,en dat je daarom ook minder goed je slaapritme pakt. Stap voor stap. Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goedemorgen dames en Roberto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Ha allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 goeiemooiemorgen frummers en voor een van mijn favo frummers gefeliciteerd en een mooie dag vandaag! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goedemorgen Ik heb een jicht aanval en een flinke ook lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 (bewerkt) Gefeliciteerd @nancy! Sorry, Mini heeft de letters een beetje in de verkeerde volgorde er op gezet. Maar met meloen! En het lijkt of er 40 op staat, maar dat is een 9. 4 september 2022 bewerkt door niks nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goedemorgen. Dank jullie wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 @Zbb jicht en drank zijn vijanden he, extra motivatie voor je om nooit meer die troep te drinken, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 september 2022 Rapport Share Geplaatst 4 september 2022 Goedemorgen allemaal! Wat vervelend @Zbb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden