lady jane Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 (bewerkt) Lieve Bol. de echte zijn om naar te kijken, deze om van te smullen, van harte gefeliciteerd! en ook ikkanhet, @Rosee en Vol gefeliciteerd. rond 11 uur, koffie met taart bij tante Bollewops (vitueel dan he) Mooie dag! 2 september 2022 bewerkt door lady jane ikkanhet, Fonny, karin123 en 1 andere reageerden hierop 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Dank je wel @lady jane Bollewolletje hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een super mooie dag gewenst Fonny en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 @lady jane heeft al voor taart gezorgd, dan doe ik een bloemetje, een voor elk van jullie. @bolletje, @ikkanhet en @Vol: van harte gefeliciteerd, ik wens jullie een mooie verjaardag. bolletje en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen iedereen, Ik kan niet slapen Gefeliciteerd aan iedereen die jarig is ikkanhet en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen allemaal. De slingers en de koffie komt @Yvonnezo klaarzetten voor de jarige @bolletje, @ikkanheten @Vol. Dan zing ik in de glooooorieieieieaaaaaa . Fijne dag voor iedereen en veel plezier straks @niks als mini naar haar nieuwe groep gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goede morgen allemaal, Van harte voor wie jarig is en een mooie dag gewenst. Hier gaan we om een boodschap en in de relax modus na een drukke week ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goeiemorgen allemaal, En dank jullie wel. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen. Pffff 58 alweer!!! karin123 en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 6 uur geleden zei ikkanhet: Dank je wel @lady jane Bollewolletje hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een super mooie dag gewenst Gefeliciteerd Kanjer!!!! En maak er een knal-dag van!!! ikkanhet en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 21 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, En dank jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers en het mooiste kado heb je jezelf gegeven @ikkanhet; 4 maanden droog! zonder shoppen of verzendkosten 2 september 2022 bewerkt door lady jane Fonny en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen vroege vogels!!!! Wat een feest!!! BOL & IKKANHET...PROFICIAT!!!! Koffie met gebak!!!! Lekkerrrrrrrrr bolletje en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 En Vol Goedemorgen vroege vogels!!!! Wat een feest!!! BOL & IKKANHET...PROFICIAT!!!! Koffie met gebak!!!! Lekkerrrrrrrrr En Vol ook gefeliciteerd!!!.... Een Cocktail- trio!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 16 minuten geleden zei Donder: Goedemorgen. Pffff 58 alweer!!! Dank je wel @Donder Fonny en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 10 minuten geleden zei Fonny: Gefeliciteerd Kanjer!!!! En maak er een knal-dag van!!! Dank je lieverd dat gaat helemaal goed komen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 8 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers en het mooiste kado heb je jezelf gegeven @ikkanhet; 4 maanden droog! zonder shoppen of verzendkosten Dank je @lady janedat is inderdaad het mooiste kado. Mede te danken aan mijn eigen oplettendheid. Ze hadden voor mij alcoholvrije wijn gehaald. Zelfs gevraagd aan een medewerkster van de winkel. Ik vraag laat me die fles eens zien. 6.9% dus, ik zeg doe mij maar spa. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 @Fonny vergeet je je pilletje niet? Ik snap wel dat die apen naar buiten willen. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 7 minuten geleden zei Donder: @Fonny vergeet je je pilletje niet? Ik snap wel dat die apen naar buiten willen. ik zal er 2 nemen...en nu gaan we naar buiten!!!!!!!! Laterrrrrrr. En bewaren een groot stuk vlaai voor me!!!!! Donder en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Dank jullie wel lieve allemaal, Ikkanhet jij ook van harte. 58? God wat jong nog. Hier &! hahaha. Dadelijk weer werken. Ze weten van niets (hoop ik.) Ik heb een hekel aan dat handen schudden en liedjes zingen, waar bij je hoopt dat ze zich allemaal ineens gruwelijk verslikken, maar goed we kijken wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 En zo blij dat ik ze niet klakkeloos heb geloofd dan was het een balen verjaardag geworden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 1 minuut geleden zei bolletje: Dank jullie wel lieve allemaal, Ikkanhet jij ook van harte. 58? God wat jong nog. Hier &! hahaha. Dadelijk weer werken. Ze weten van niets (hoop ik.) Ik heb een hekel aan dat handen schudden en liedjes zingen, waar bij je hoopt dat ze zich allemaal ineens gruwelijk verslikken, maar goed we kijken wel. Dank je wel lieve @bolletje Laat je maar verassen op het werk. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen! Van harte gefeliciteerd @ikkanhet, @bolletje, @Vol! Een jaartje erbij op de teller! Fijne dag gewenst. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Dank je wel @nancy en @Jannigje, @Soberbunny3, @Majaen @Berkje ook nog bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 Goedemorgen frummers. Ik heb me een beetje verslapen, snel de slingers ophangen dus eerst: Van harte gefeliciteerd @bolletje, @Vol en @ikkanhet..... Maak er een hartstikke fijne dag van. En dat het nieuwe jaar jullie maar veel gezondheid en plezier mag brengen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2022 Rapport Share Geplaatst 2 september 2022 (bewerkt) En dan nu uiteraard een bakje 2 september 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden