Spirit Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 (bewerkt) . 26 augustus 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 (bewerkt) @Zbbsterkte vannacht, hou vol! 26 augustus 2022 bewerkt door Rosee Fonny en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 8 uur geleden zei Spirit: Ben net thuis, meteen doorgegaan naar de repetitie van mijn koor, omdat dit toevallig in dezelfde stad is en zelfs in dezelfde haven. Ben blij dat ik dit heb kunnen doen voor m'n maatje en het triggerde mij totaal niet.Het was weer een goede spiegel hoever je weer naar beneden kunt glijden, als je de eerste weer neemt. @Zbbdit gaat even een zware nacht worden, maar je bent ziek.Zie het idd als een flinke griep. Tel je uren, nu al 10 uur maat!! Bel me, al is het midden in nacht. Droge afmelding voor het dagpact. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Darn, ik was in slaap gevallen en heb geen lichtje voor je aan gelaten @Zbb Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Ik heb al met al redelijk geslapen voor zover de situatie gezien dan. voor nu heb ik last van angst en tril zo erg dat als ik een shagje draaid me vloei doormidden scheur wat heb ik mezelf toch weer aangedaan na bijna 10 maanden zo hard terugvallen een vriend van me stelde voor om vanmiddag mee te gaan zeevissen zodat ik er even uit ben,maar ik weet niet of ik hier toe in staat ben iedereen heel erg bedankt voor alle berichten,het waren er zo ontzettend veel Berkje, Soberbunny3 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Deze nacht heb je in ieder geval achter de rug @Zbb. Wordt steeds beter nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 13 uur geleden zei Zbb: Ik ben bang voor de nacht,ik boel me echt vreselijk slecht Naar voor je en leef met je mee maar vasthouden aan die 100 uren van @Adri02 ..Alles gaat uiteindelijk weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden