Donder Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen @Donder! Donder en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goeiemorgen @Donder, @nancy en @Adri02 Donder, Fonny en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 26 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 19 minuten geleden zei Adri02: 't Is afgekoeld @Donder, dus geen excuus meer: trappen op die hometrainer! Ondertussen ga ik lekker mijn dagelijkse fietstondje buiten maken . Gaat zeker gebeuren @Adri02, ramen staan al tegen elkaar open, dus als het meezit heb ik dadelijk nog tegenwind ook. nancy, Etty, Fonny en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goeiemorgen @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen frummers. Het is inderdaad wat koeler voornamelijk door het windje nog nu. Eerst maar eens een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen vroege vogels!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. Het is inderdaad wat koeler voornamelijk door het windje nog nu. Eerst maar eens een bakje. Goedemorgen Yvonne..lekker koffie!!!☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Zojuist zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goede morgen deze morgen Het is lekker afgekoeld buiten Lekker bakkie @Yvonne Fijne dag iedereen. Fonny en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goeiemorgen @Yvonne , @Fonny en @Berkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen kanjerlast gehad van de "smog"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: Goedemorgen kanjerlast gehad van de "smog"? ik heb gelukkig nergens last van gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 (bewerkt) Goeie morgen superkanjers. Ik wil even een groot compliment geven aan diegene die het, ondanks de vreselijke hitte toch droog hebben gehouden want warmte en alc. dat zijn dan vaak broertjes. Zo nu gauw dingen doen, wahand ik ga weer lekker werken. 26 augustus 2022 bewerkt door bolletje BizzyBee en Berkje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goeiemorgen bollewolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 6 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen superkanjers. Ik wil even een groot compliment geven aan diegene die het, ondanks de vreselijke hitte toch droog hebben gehouden want warmte en alc. dat zijn dan vaak broertjes. Zo nu gauw dingen doen, wahand ik ga weer lekker werken. Goedemorgen Bolletje!!! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ik ga vanmiddag naar de verslavingszorg Lonster1, Reacher, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Morgen. Doe je met me mee vandaag @Zbb? DAGPACT: Yvonne FONNY Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goeiemorgen @Zbb, vandaag ertegenaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goeiemorgen @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne FONNY Quinn ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Morgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden