Donder Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goedemorgen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goeiemorgen @Donder Hoe is het gegaan gisteren? Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 23 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Donder Hoe is het gegaan gisteren? Heel goed eigenlijk, heb nergens last van gehad behalve dan de stoelgang maar daar had ik al last van door de Metformine. Was wel erg vermoeid gisteren, maar dat kan ook komen door het vroege opstaan en de spanning van wat er gaat gebeuren. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 1 minuut geleden zei Donder: Heel goed eigenlijk, heb nergens last van gehad behalve dan de stoelgang maar daar had ik al last van door de Metformine. Was wel erg vermoeid gisteren, maar dat kan ook komen door het vroege opstaan en de spanning van wat er gaat gebeuren. Fijn dat je verder nergens last van hebt gehad. Ben maar extra lief voor jezelf het is ook niet niks. Fonny en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goeiemorgen Dagpact: Jessje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goedemorgen frummers, @ikkanhet en @Donder... Goed te horen dat het je gister is meegevallen Donder. Een bakje eerst maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 En goedemorgen Jessje. Dag 3 vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Dagpact: Jessje Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goeiemorgen @Jessjeen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers een beetje uitslaapgevoel nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goeie morgen iedereen, Fijn Donder dat het meegevallen is, Ja vaak zijn ze zenuwen nog veel lastiger. Vandaag ga ik naar het Radboud Nijmegen. Ben proefpersoon en vandaag gaan ze kijken of het evenwicht ten gevolge van het herseninfarct verbeterd is na alle behandelingen bij de fisio. Ben benieuwd. lady jane en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 24 minuten geleden zei Donder: Heel goed eigenlijk, heb nergens last van gehad behalve dan de stoelgang maar daar had ik al last van door de Metformine. Was wel erg vermoeid gisteren, maar dat kan ook komen door het vroege opstaan en de spanning van wat er gaat gebeuren. Goedemorgen Donder nu even bijkomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 14 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Jessje Yvonne FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goedemorgen vroege vogels!!! ☕️☕️☕️☕️☕️eerst koffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Hoi. @Zbb hou contact joh. Ik had echt het idee dat je eerder uit je binge kwam de vorige keer omdat je er niet alleen voor stond en met ervaringsdeskundigen hier kon praten. Sowieso met mensen hier die om je geven. lady jane en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 kom op @Zbb, het is al zo'n eenzaam proces Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goedemorgen, Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 44 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen iedereen, Fijn Donder dat het meegevallen is, Ja vaak zijn ze zenuwen nog veel lastiger. Vandaag ga ik naar het Radboud Nijmegen. Ben proefpersoon en vandaag gaan ze kijken of het evenwicht ten gevolge van het herseninfarct verbeterd is na alle behandelingen bij de fisio. Ben benieuwd. Goedemorgen Bolletjesterkte & succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 (bewerkt) Goedmorgen. Vandaag dag 2 van mijn vijfdaagse ambulante detox. Met tijdelijk weer diazepam en thiamine injecties. Dagpact: Jessje Yvonne FONNY Roberto 23 augustus 2022 bewerkt door Roberto lady jane en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goeiemorgen frummers Sterkte voor diegenen die het gebruiken kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 21 minuten geleden zei Roberto: Dagpact: Jessje Yvonne FONNY Roberto BizzyBee Goedemorgen! Ook hier dag 2 van detox net als @Roberto Afschuwelijke nacht gehad. Maar ik was er op voorbereid. Lag er om 21.30 in, sliep om 00.00 nog niet. Overal kriebels, jeuk, hoesten, spiertrekkingen, brainzaps (die ik gelukkig herken van afbouwen antidepressiva). Vannacht wel 20 keer wakker geworden denk ik. Zweten viel me nog mee, beetje maar. Alleen die nachtmerries brrrr. Normaal droom ik al heel intens en veel maar vannacht was er een voor in de boeken haha. Vanochtend wakker met een kop van beton. Maar ik heb het overleefd! En gelukkig lekker vrij dus ik kan rustig aan opstarten. Kopje koffie zo en dan aan mijn dagplanning beginnen. Mentaal voel ik me super sterk en stabiel. Fijne dag allemaal! nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Goedemorgen Ik vind alle berichtjes heel lief maar ik ben niet in staat om alles te beantwoorden. ik probeer vandaag te stoppen Artax, Roberto, karin123 en 4 anderen reageerden hierop 5 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 1 minuut geleden zei Zbb: Goedemorgen Ik vind alle berichtjes heel lief maar ik ben niet in staat om alles te beantwoorden. ik probeer vandaag te stoppen Hoop zo dat het je lukt @Zbb, je kunt het dat heb je al bewezen. Heel veel sterkte. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 @BizzyBee en @Robertoook heel veel sterkte gewenst. Roberto en BizzyBee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 bollewolletje voor jou ook heel veel sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden