Donder Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goedemorgen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goedemorgen @Donder en wie later aanhaakt. Wat zijn je plannen voor vandaag zodat de tijd snel gaat en je minder kunt piekeren. Beetje geslapen vannacht? In ieder geval lekker koel buiten! Alle ramen en deuren staan al sinds vanochtend vroeg open. Donder en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goedemorgen frummers, goedemorgen @Donder en @Maja.... Wat is het nog heerlijk stil buiten, alleen hier en daar een haan die kraait en natuurlijk de vogels.... De kattenkoppen hebben hun bakjes weer bijgevuld gekregen, hondlief de restjes van ze van vannacht en er staat een bakje klaar inmiddels Donder, rosa45 en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Dagpact Rosa 20 augustus 2022 bewerkt door rosa45 Niet echt een bepaalde reden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goedemorgen @rosa45... @Maja, hoe gaat het nu met jouw moeder en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Mijn vakantie zit er ook weer op. Ik ben een paar dagen met mijn kinderen naar Parijs geweest. Schitterend! Onder andere naar Montmartre. Al die trappen! Mijn kinderen vlogen naar boven maar ik.... rapilos en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Leuk! en ja....... de jaren gaan tellen op een gegeven moment... maar nu dus nog even heerlijk nagenieten Rosa... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Inderdaad Yvonne. En ook weer even zuinig aan doen met mijn geld:) Komt nu ook weer goed uit dat ik niet meer drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goede morgen Zometeen om een krant en een boodschap. De dag lacht ons tegemoet. Geniet van vandaag Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 20 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 22 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen @Donder en wie later aanhaakt. Wat zijn je plannen voor vandaag zodat de tijd snel gaat en je minder kunt piekeren. Beetje geslapen vannacht? In ieder geval lekker koel buiten! Alle ramen en deuren staan al sinds vanochtend vroeg open. Goedemorgen @Maja, ik pieker niet zo veel hoor. Ik kan er zelf niet veel aan doen dus ik laat het maar over me heen komen. Slapen gaat goed behoudens die vervelende sanitaire onderbrekingen. Verder heb ik nog minstens een week 'De slimste mens' in te halen en mag ik graag kijken naar vieze filmpjes op youtube (engelse rioolontstoppers), dus het weekend kom ik wel door. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goedemorgen VROEGE VOGELS!!! eerst koffie...veeeeeeel koffie ☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 2 minuten geleden zei Donder: Goedemorgen @Maja, ik pieker niet zo veel hoor. Ik kan er zelf niet veel aan doen dus ik laat het maar over me heen komen. Slapen gaat goed behoudens die vervelende sanitaire onderbrekingen. Verder heb ik nog minstens een week 'De slimste mens' in te halen en mag ik graag kijken naar vieze filmpjes op youtube (engelse rioolontstoppers), dus het weekend kom ik wel door. Goedemorgen Donder Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 7 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal Goedemorgen Kanjer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goedemorgen allemaal. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 5 minuten geleden zei Berkje: Goede morgen Zometeen om een krant en een boodschap. De dag lacht ons tegemoet. Geniet van vandaag Goedemorgen BERKJE..de dikke zaterdagkrant....breeduit op tafel...koffie met wat lekkers....goed begin van een mooi weekend!! Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Hé hé wat minder warm, gelukkig. 20 augustus 2022 bewerkt door bolletje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goedemorgen allemaal. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 39 minuten geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dagpact Rosa FONNY Goedemorgen Rosa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 8 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Hé hé wat minder warm, gelukkig. Goedemorgen Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Donderdag zijn we een dag bij mijn broer en gezin op de camping geweest. Wat een heerlijke dag was dat. Gisteren in huis goed bezig geweest. Nu genieten van het weekend. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Wat heerlijk hè, zo'n camping! Ik zou zelf nog wel eens een caravan willen hebben, lijkt me zó leuk. Vroeger heel veel gekampeerd, maar dan met een bungalowtent. niks en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers ik zit hier tegen een steiger aan te kijken gelukkig zonder de schilders erop nu, want dat maakt me toch wel erg uithuizig steeds, die mannen voor mijn raam. Het zwembad gaat pas op 10u open, maar uitslapen lukt niet erg meer nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Ja ik vind het ook fijn. Ze stonden op een gezellig veldje, speeltuintje in het midden. Mini kon lekker rondlopen en ging eens even kijken bij andere caravans en tenten. nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 heerlijk he die campingsfeer ook net als op t strand, ik hoor zelden kinderen huilen daar laat staan ruzie maken. beetje dreinerig aan het einde van de dag dan moeten ze, bek-af, weer inpakken en naar huis. vroeger veel fietsvakanties, later met de kinderen in de vouwwagen. niks, nancy en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden