Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen @Donder en wie later aanhaakt. Wat zijn je plannen voor vandaag zodat de tijd snel gaat en je minder kunt piekeren. Beetje geslapen vannacht? In ieder geval lekker koel buiten! Alle ramen en deuren staan al sinds vanochtend vroeg open. 

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
goedemorgen @Donder en @Maja.... 
Wat is het nog heerlijk stil buiten, alleen hier en daar een haan die kraait en natuurlijk de vogels.... 
De kattenkoppen hebben hun bakjes weer bijgevuld gekregen, hondlief de restjes van ze van vannacht 
en er staat een bakje klaar inmiddels
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Geplaatst
22 minuten geleden zei Maja:

Goedemorgen @Donder en wie later aanhaakt. Wat zijn je plannen voor vandaag zodat de tijd snel gaat en je minder kunt piekeren. Beetje geslapen vannacht? In ieder geval lekker koel buiten! Alle ramen en deuren staan al sinds vanochtend vroeg open. 

Goedemorgen @Maja, ik pieker niet zo veel hoor. Ik kan er zelf niet veel aan doen dus ik laat het maar over me heen komen. Slapen gaat goed behoudens die vervelende sanitaire onderbrekingen. Verder heb ik nog minstens een week 'De slimste mens' in te halen en mag ik graag kijken naar vieze filmpjes op youtube (engelse rioolontstoppers), dus het weekend kom ik wel door.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Donder:

Goedemorgen @Maja, ik pieker niet zo veel hoor. Ik kan er zelf niet veel aan doen dus ik laat het maar over me heen komen. Slapen gaat goed behoudens die vervelende sanitaire onderbrekingen. Verder heb ik nog minstens een week 'De slimste mens' in te halen en mag ik graag kijken naar vieze filmpjes op youtube (engelse rioolontstoppers), dus het weekend kom ik wel door.

Goedemorgen Donder:D

Geplaatst
5 minuten geleden zei Berkje:

Goede morgen:sun:

Zometeen om een krant en een boodschap. De dag lacht ons tegemoet.

Geniet van vandaag :)

Goedemorgen BERKJE..de dikke zaterdagkrant....breeduit op tafel...koffie met wat lekkers....goed begin van een mooi weekend!!

Geplaatst

Donderdag zijn we een dag bij mijn broer en gezin op de camping geweest. Wat een heerlijke dag was dat. Gisteren in huis goed bezig geweest. Nu genieten van het weekend. 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers
ik zit hier tegen een steiger aan te kijken
gelukkig zonder de schilders erop nu, want
dat maakt me toch wel erg uithuizig steeds, die mannen voor mijn raam.
Het zwembad gaat pas op 10u open, maar uitslapen lukt niet erg meer nu

Geplaatst

Ja ik vind het ook fijn. Ze stonden op een gezellig veldje, speeltuintje in het midden. Mini kon lekker rondlopen en ging eens even kijken bij andere caravans en tenten. 

Geplaatst

heerlijk he die campingsfeer ook
net als op t strand, ik hoor zelden kinderen huilen daar
laat staan ruzie maken. beetje dreinerig aan het einde van de dag
dan moeten ze, bek-af, weer inpakken en naar huis.
vroeger veel fietsvakanties, later met de kinderen in de vouwwagen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...