Spirit Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 O, @Francoise, wat een vervelende situatie, maar hij is nu boos en gooit er nu alles uit, waar hij morgen spijt van heeft.Een beetje storm, kan een huwelijk wel hebben. Morgen komt hij met bloemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 sterkte en wijsheid @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Of wat @Spiritzegt: morgen komt hij misschien met bloemen. ik maak er meteen weer een drama van, sorry @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Sterkte @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 @Francoisewat ellendig, hoop dat hij snel weer wat bedaart. En dat je toch wat kan slapen Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 Hier ook relatiegezeik. Mannen Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 @Francoise @Rosee Francoise en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 18 uur geleden zei Lika: Ik las hem ook op mijn ereader. Pas net dat ik daar een beetje mee leer omgaan. Fijn! Hoe ik bibliotheek boeken erop krijg is me nog niet gelukt @Etty…. Heb nu een duur koboplusbonnement, maar dat kan weer weg als ik (weer thuis) mijn bibliotheek weer aan de gang krijg. Hebben ze veel e-boeken? Als ik een schatting moet maken, dan kan ik de boeken die ik zoek ongeveer voor 60 procent als eboek lenen. Ik heb de indruk dat je met fictie meer kans maakt. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 8 uur geleden zei Reacher: Het klinkt een beetje alsof hij iets gebruikt heeft. Kan dat? Nou dat geloof ik niet , ik denk wel dat hij overspannen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 (bewerkt) En zo is het. Ik denk dat ik hier thuis vaker onredelijk ben dan mijn man . @Francoise, ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat tussen jullie/ met je man. 10 augustus 2022 bewerkt door nancy Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Dank @Etty. Meestal lees ik non-fictie. Maar ik ga het uitzoeken. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Wij zijn beide nooit onredelijk en ook geen ruzies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 44 minuten geleden zei ikkanhet: Wij zijn beide nooit onredelijk en ook geen ruzies. Het ideale echtpaar dus ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 7 minuten geleden zei nancy: Het ideale echtpaar dus Ja wij zijn het over één ding eens en dat is dat het ok is dat we het wel eens niet met elkaar eens zijn. Bob, karin123 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden