nancy Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 DAGPACT Fonny ikkanhet Yvonne Freekie Spirit nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 4 uur geleden zei lady jane: ja ik maak er maar een geintje over maar het klopt wel dat met hoofdletters schrijven hier gebeurt als je speciale aandacht wilt ergens voor. Dat kon jij niet weten Fonny, ik heb het hier geleerd ook, maar het schijnt een ongeschreven regel te zijn op fora. Dus misschien kun je er wel rekening mee houden? Het is geen ongeschreven regel. Het is de etiquette van internet, nettiquette. Ook in mailverkeer. Hoofdletters is schreeuwerig aandacht vragen en wordt als storend ervaren al het veelvuldig gebruikt wordt. (bron: Wikipedia, Nettiquette) Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 DAGPACT Fonny ikkanhet Yvonne Freekie Spirit nancy Lonster nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 NIET MEER DOEN DUS BEHALVE ALS JE SCHREEUWERIG AANDACHT WILT VRAGEN EN DE ERGERNIS VAN ANDEREN OPWEKKEN Spirit en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Vandaag een verveel-dagje. Dat is ook de bedoeling, niks niet allemaal plannen maken. Tuin of bank, en boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Ik vind dat @lady janehet mooi en ook liefdevol brengt: de bezwaren tegen in hoofdletters schrijven. Zo kan het ook. Nu er op door wordt gegaan: ik ben het er niet mee eens. Ik zie Fonny haar hoofdletters als een teken van vastbeslotenheid. Niet schreeuwerigheid of om aandacht vragen. We hebben hier nogal de neiging ( ik ook) om dingen van oudgedienden te accepteren die we van relatief pasgestopten niet gedogen. Bolletje schrijft hele draadjes in hoofdletters. Ik vind ook niet dat je iemand zijn wijze van zichzelf op het dagpact ongevraagd mag aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 DAGPACT FONNY ikkanhet Yvonne Freekie Spirit nancy Lonster Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Zo. Nu heb ik er ook een plasje over gedaan. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Fijn nieuws @ikkanhet Is de kleine alweer beter @niks? ikkanhet en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Goedenmiddag. Beter dan gisteren @Reacher. Zit weer iets meer leven in, maar ook nog wel op de bank liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 DAGPACT FONNY ikkanhet Yvonne Freeki Spirit nancy Lonster Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Ik vond deze kleur wel mooi, maar blijkbaar ook te schreeuwerig of te opvallend? Sommigen mogen alles en anderen weer niets . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Lieve mensen, Wat maakt het nu toch uit of het dagpact groot of klein geschreven wordt. Gekleurd of zwart wit , wat maakt het uit ?? Het gaat er toch om dat je samen een pact sluit, deze dag niet te drinken !? Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Zo denk ik er ook over @rapilos. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Morgen is het laminaat aan de beurt, die dusdanig in de weg gingen staan Even polshoogte genomen gisteren.Buurvrouw van boven, waar ik het van heb gehad, gaat verhuizen naar een benedenwoning hier in het complex.Ze schijnt alleen maar lekkage te hebben, door de nieuwe CV installatie. Ze was gisteren helemaal doorgedraaid, het arme mens.Het bestelde laminaat gaat dus naar het nieuwe huis. Logisch dat het er steeds niet van kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 (bewerkt) 40 minuten geleden zei rapilos: Lieve mensen, Wat maakt het nu toch uit of het dagpact groot of klein geschreven wordt. Gekleurd of zwart wit , wat maakt het uit ?? Het gaat er toch om dat je samen een pact sluit, deze dag niet te drinken !? Ach, zal wel door mij komen. Ik schreef woensdagavond een ergernisje van mijn kant van mij af. Wat overigens meer zegt over mij dan over iemand anders want mijn ergernis is van mij. En eigenlijk gaat het misschien wel niet zoveel ergens over, en, dat weet ik wel zeker van mijzelf, was het gewoon even een klein onschuldig dingetje waar ik even mijn opeenstapeling kon uiten. Ik heb het prive moeilijk momenteel. Waarom er nu 2 dagen later pas zo"n gedoe om hoofdletters gemaakt wordt weet ik ook niet. Als dat alles is waar je/ ik me druk om zou hoeven maken dan kneep ik nu mijn handen nog fijn. 29 juli 2022 bewerkt door Remi1 taalfauten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 1 uur geleden zei niks: Goedenmiddag. Beter dan gisteren @Reacher. Zit weer iets meer leven in, maar ook nog wel op de bank liggen. Gelukkig gaat het de beterderder kant op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Ik lees dat je het moeilijk hebt privé @Remi1 Wil je er wat over vertellen ? Zo niet, dan wens ik je kracht , wijsheid en sterkte Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Veel kalmte, moed en wijsheid lieve @Remi1. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 DAGPACT FONNY ikkanhet Yvonne Freeki Spirit nancy Lonster Reacher Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Ik heb het best wel moeilijk om weer te gaan werken. Maar goed, als ik eenmaal weer begonnen ben zal het ook wel weer fijn zijn. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Ja, dat snap ik, je moet de zorg voor de kleintjes toch voor korte tijd uit handen geven en dat kan lastig zijn. Wel weer iets meer tijd voor jezelf, denk ik. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 Het is alleen maar goed en ik heb al de luxe dat ik de ene week 16 uur werk en de andere week 24. Maar het is ook weer even een stukje loslaten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 5 uur geleden zei Rosee: @Ettybedoel je trouwens dat je de slaapplek die je had geboekt voorbij bent gelopen omdat je meer km liep dan je had ingeschat? Haha nee, we hadden verkeerd ingeschat hoe ver die b&b was toen we boekten. Volgende keer beter opletten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2022 En @Freekie, Etty liep al die kilometers. Ik niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden