Spring naar bijdragen

Maandag 18 juli 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

Wakker geworden met koppijn :unsure:, maar niet van de drank, dat is dan wel weer lekker :P.

Hond al uitgelaten, kort rondje.Ventilator klaar voor gebruik, die vent ilator is de enigste vent, die ik om me heen kan verdragen met deze dagen :).

komt allemaal goed.

Ijs,salade, een goed werkende koelkast, wat wil een mens nog meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, ja, jullie gaan de hitte in die ik gewend ben;). Mijn tip van de dag is een fles(je) of bidon met water bij je houden en steeds bijvullen als hij op is. Ik probeer hier vandaag regelmatig te zijn om mijn hoofd op een andere manier koel te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei lady jane:

Met t hoofd in de schaduw , dicht aan t water 2 ltr water, fruit en Lika  s muffin, vriendin ernaast voor af en n babbeltje, maar een waar je stil bij kunt zijn, lezen, ballen en op de golven surfen. Genieten dus.

Oh heerlijk. Geniet ervan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt nog wat mee hier met de hitte. Binnen dan hè. Pubers zijn vertrokken naar het water, dus het is hier aangenaam rustig. Donderdag komt D weer thuis, is althans de bedoeling. Ze is met mensen op stap die graag last minute andere dingen bedenken, dus het is afwachten. Maar vooralsnog ga ik ervanuit dat ze ons dan wel genoeg heeft gemist. 

@Remi1 :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schoon gewassen in bed. De 1 met rode wangen, de ander met bijna witte haren en bruin gezichtje. Heerlijk om naar te kijken. We hadden een fijne dag en wat een feest als papa dan thuis komt van zijn werk. Nog even met hem knuffelen en ravotten in het zwembad. Soms is er niet heel veel nodig om gelukkig te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei niks:

Schoon gewassen in bed. De 1 met rode wangen, de ander met bijna witte haren en bruin gezichtje. Heerlijk om naar te kijken. We hadden een fijne dag en wat een feest als papa dan thuis komt van zijn werk. Nog even met hem knuffelen en ravotten in het zwembad. Soms is er niet heel veel nodig om gelukkig te zijn. 

Ja :wub:, dat klopt.  :heart:

Hier kleintjes naar huis. Morgenochtend haal ik ze weer op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Sowhat:

@Remi1Hoe gaat het met je? Nog op de boot? 

Het gaat zo dat ik uit zelfzorg op de boot woon. De boot en de natuur is mijn (t)huis, vrede, vrijheid en rust. Zo kan ik het beste handelen wat ik te handelen krijg.

Bedankt voor vragen. Hoe gaat het met jou?

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk @niks. @nancyook genoten van de kleintjes zeker. Hier een dag met veel verplichtingen en gedoe. Jammergenoeg ook niet gesport. Soms lijkt het leven een grote to do lijst die afgevinkt moet worden, blegh. Hopelijk morgen beter. Voel me onrustig van binnen. Nog even wasje draaien en dan proberen nog wat te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...