Spring naar bijdragen

Zondag 17 juli 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

De visite van gisteren was harstikke gezellig, maar kwam vroeg en ging laat weer weg, ben nog een beetje gaar... 
Straks komen de logees... maar wil nog wel even een half uurtje op mijn stoeltje in tuin met mijn oogjes dicht, en wil eigenlijk ook nog even naar het ziekenhuis... .. 
Haar maag is wat van streek @niks, dus wil ze naar buiten om gras te eten in de hoop dat dat helpt.
En dat een paar keer achter elkaar. Ach, dat zal ook wel overgaan voor ze een jongetje wordt ;) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Quinn:

@Rosee de oude mensen van boven de twintig hingen relaxed bij de bbq rond. Dicht bij de bron.

Maar de bbq was toch voor 2 schoolklassen? waar waren de 'jongelui' dan? 

En wat betreft het eten met dat warme weer.... ik kook eigenlijk niet anders dan wat ik normaal ook in de zomer kook.... 

En @niks... jij mag nooit meer raden.... eet smakelijk... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Yvonne:

Maar de bbq was toch voor 2 schoolklassen? waar waren de 'jongelui' dan? 

En wat betreft het eten met dat warme weer.... ik kook eigenlijk niet anders dan wat ik normaal ook in de zomer kook.... 

En @niks... jij mag nooit meer raden.... eet smakelijk... 

 

Ja, die waren dus overal en nergens, in de tuin, bij de spelcomputers, tv, muziekding... dus c en ik hebben ons met dochter J en vriendje van het moment op een vaste plek gezet. Wisten ze precies waar we waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en vanavond restjes eten? Lekker makkelijk.
ik heb een grote pan rendang staan, maar maak
elke avond toch weer wat anders, meestal in
etappes waar ik zin in heb, soort van 3 gangenmenu:)
en als ik zelfs daarvoor te lui ben, een grote bak met salade en stokbrood.
Maar warm eten bij warm weer is voor mij best lekker al wordt het steeds later.
Ik weet alleen niet of ik morgen en dinsdag de moed heb om naar t strand te gaan.
Eenmaal daar is het heerlijk, maar het reizen zelf is in de trein geen pretje.
Misschien toch de el. fiets weer eens van stal halen en 2 x 2 uur incalculeren.
......... het zware leven van een pensionada...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit midden in een trigger/trek gevoel maar gelukkig sta ik er boven.. Net terug van de Kardingerun Family run (mud run) met kinderen en ex. Kinderen zijn nu bij haar voor de komende 3 week en ik ben thuis, wat opgeruimd, nu in bad want ik stink naar Sloot... 

Het gaat wel maar dit was anders Het moment om me vol te gieten en daar van te 'genieten'. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen kinderen betekende altijd vol gieten.. Wel kinderen betekende het wat rustiger aan doen.. 

Maar gelukkig, heb ik net even een powernapje gedaan, ik ga een lkkr bakje pleur maken en daarna Hardloop schoenen kopen en de wasmachine moet ook nog aan met alles van de mud run. 

Ik sta er nog steeds versteld van dat ik nu wel zover ben gekomen.. Dit is in mijn leven nog niet eerder gebeurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net hardloopschoenen gekocht, alle mensen op terrasjes voorbij gelopen, viel me opeens op hoeveel mensen thee of cola hadden.. Maarja alleen op terras zitten dat zit in mijn hoofd dat dat alleen met bier kan, en dan wel een zware speciale want het moet natuurlijk wel snel werken.. 

Maarrr ik zit nu in de tuin met een 0.0,als ik bier was gaan drinken waren die schoenen er ook niet gekomen bedenk ik me opeens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuin helemaal gereed gemaakt voor buitenleven in de zomer, inclusief zwembad. Zo heerlijk genieten nu van de tuin, met ontbijten, lunchen en avondeten met de kinderen enz . Morgen haal ik de kleinkinderen op. 

Boek twee vandaag begonnen en uitgelezen. :lol:. Als dít geen vakantie is :heart:. Ik voel een diepe rust in me binnendalen. Heerlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...