Spring naar bijdragen

Dinsdag 12 juli 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Colibri:

Goedemorgen allemaal, voor jullie middag. @ikkanhetwas dit waar je op wachtte? En is dat goed nieuws? 

@Yvonnewat geweldig dat jij nog steeds zo zonnig hier de koffie serveert!

Dankbaar voor dit draadje gisteravond: heeft me echt geholpen.

 

DAGPACT

Freekie 
FONNY
Claudius 
Colibri

Als de leververvetting niet echt erger is geworden is dat inderdaad goed nieuws.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond. Niet veel te melden, behalve dat ik al een tijd lang alles eet dat los en vast zit. Aiaiai…. Lastig. Ik was zo ontzettend blij met minder kilo’s. Wel blij dat ik niet meer rook en drink. Want ‘het’ is blijkbaar wel zo’n periode….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn veel mensen hier streng voor zichzelf, valt me op de laatste tijd.

Ik vraag me dan af; Is het niet veel gezonder om milder voor jezelf te zijn; de lat wat minder hoog te leggen, minder hooi op je vork te nemen en het rustiger aan te doen ipv al die hoge eisen aan jezelf te stellen.. Geen haast maken dus en rustig in je eigen tempo leven zodat je ook nog genieten kan van alle moois het leven ook biedt ipv alleen jezelf "afrekenen/ straffen" omdat iets even niet gaat zoals je graag gewild zou hebben.. Accepteren dat je niet perfect bent want niemand is perfect toch?

En wat is er zo verkeerd aan dat je even "zo"n periode" hebt dan? Je weet het dan dus al van jezelf, dat is toch al heel wat dat je ziet, weet, en toegeeft? Dan is er volgens mij de kracht ook wel om er niet in te blijven hangen als je het niet prettig vind voelen.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt helemaal gelijk @Remi1. Zo is het. Dat het zo’n periode is, is ook niet erg. Zelfs niet dat ik dikker word op zich. Ik heb er alleen fysiek last van. Dat is wel vervelend.

en @Roseeik weet even niet wat het is. Te veel aan mijn hoofd misschien ja. Druk is het ook, daar niet meer dan gewoonlijk. 
 

dat ik het hier mag delen is al fijn. Dank daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...