Kohtje Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Hoe kom je nou ineens aan een gaslek in de meterkast, @Quinn? Zit je in aardbevingsgebied? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 (bewerkt) 13 juli 2022 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Heerlijk wezen zwemmen.Dacht warmwateruurtje, maar het was vrijzwemmen.Ook weer eens iets anders en ik heb me best vermaakt. Het was in ieder geval niet saai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 DAGPACT: Freekie FONNY Claudius Colibri Quinn Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 (bewerkt) 6 uur geleden zei Colibri: Goedemorgen allemaal, voor jullie middag. @ikkanhetwas dit waar je op wachtte? En is dat goed nieuws? @Yvonnewat geweldig dat jij nog steeds zo zonnig hier de koffie serveert! Dankbaar voor dit draadje gisteravond: heeft me echt geholpen. DAGPACT Freekie FONNY Claudius Colibri Als de leververvetting niet echt erger is geworden is dat inderdaad goed nieuws. 12 juli 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 DAGPACT: Freekie FONNY Claudius Colibri Quinn Remi Ikkanhet nancy ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Tja, @ikkanhet, sommigen van ons maken hupsjes! Ik mis overigens jopie heel erg . Waar ben je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 (bewerkt) 18 minuten geleden zei nancy: Tja, @ikkanhet, sommigen van ons maken hupsjes! Ik mis overigens jopie heel erg . Waar ben je.... Ik heb het in de gaten. Ja inderdaad is haar account ook weg? 12 juli 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 @nancy Zet jij nou zonder dat je gevraagd bent iemand bij op het dagpact? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Goedenavond. Niet veel te melden, behalve dat ik al een tijd lang alles eet dat los en vast zit. Aiaiai…. Lastig. Ik was zo ontzettend blij met minder kilo’s. Wel blij dat ik niet meer rook en drink. Want ‘het’ is blijkbaar wel zo’n periode…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Baal van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 (bewerkt) Wat zijn veel mensen hier streng voor zichzelf, valt me op de laatste tijd. Ik vraag me dan af; Is het niet veel gezonder om milder voor jezelf te zijn; de lat wat minder hoog te leggen, minder hooi op je vork te nemen en het rustiger aan te doen ipv al die hoge eisen aan jezelf te stellen.. Geen haast maken dus en rustig in je eigen tempo leven zodat je ook nog genieten kan van alle moois het leven ook biedt ipv alleen jezelf "afrekenen/ straffen" omdat iets even niet gaat zoals je graag gewild zou hebben.. Accepteren dat je niet perfect bent want niemand is perfect toch? En wat is er zo verkeerd aan dat je even "zo"n periode" hebt dan? Je weet het dan dus al van jezelf, dat is toch al heel wat dat je ziet, weet, en toegeeft? Dan is er volgens mij de kracht ook wel om er niet in te blijven hangen als je het niet prettig vind voelen. 12 juli 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Ah @Likawat vervelend dat je je zo voelt. welke behoefte zit erachter denk je? Heb je het te druk/veel aan je hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Je hebt helemaal gelijk @Remi1. Zo is het. Dat het zo’n periode is, is ook niet erg. Zelfs niet dat ik dikker word op zich. Ik heb er alleen fysiek last van. Dat is wel vervelend. en @Roseeik weet even niet wat het is. Te veel aan mijn hoofd misschien ja. Druk is het ook, daar niet meer dan gewoonlijk. dat ik het hier mag delen is al fijn. Dank daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Ik weet het. Ik stel iets uit. Dat zit dwars. Als een sluier over alles heen. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 19 uur geleden zei Kohtje: Hoe kom je nou ineens aan een gaslek in de meterkast, @Quinn? Zit je in aardbevingsgebied? Iets met een lekkende hoofdkraan. De handige mensen hadden het snel opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden