Spirit Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Dagpact: Rosa ikkanhet FONNY Quinn Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Gelukkig, je bent er weer @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 (bewerkt) Ook weer eens goed geslapen na zoveel tijd.Ik kan zowaar weer logisch nadenken, voor zover dat mogelijk is natuurlijk .Niet meer in de paniekstand, want dan maak je rare beslissingen. Inmiddels ruim een maand droog en ik kan de junimaand straks droog afsluiten. Vanmiddag naar een orgelconcert.Gisteren de reis al gepland en terug zie ik het wel. De kerk is bekend en de bus sjouwt de hele polder door.Ik ga achterin zitten, lekker hobbelen 26 juni 2022 bewerkt door Spirit rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Dagpact: Rosa ikkanhet FONNY Quinn Spirit Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 1 uur geleden zei Claudius: Dagpact: Rosa ikkanhet FONNY Quinn Spirit Claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Weer terug van weggeweest. paar dagen wezen varen,nu weer opruimen en schoonmaken. gisteren helemaal zeiknat geregend,gelukkig vandaag wel weer mooi weer. Spirit, nancy en Mai reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goed je hier weer te zien @Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 @Reacher, ik hoop zo dat je al een beetje opknapt. Misschien helpt dit: Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Fijn dat je er weer bent @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Droge afmelding welterusten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Droge afmelding. Ik ga ook slapen, morgen vroeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Wat zijn jullie een stelletje droge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 (bewerkt) Mijn uitgezochte bus, reed niet in de weekenden .Ben niet verder gekomen dan het bekende vestingstadje, dat bekend staat, omdat alpha hier zijn bril had verloren.Even een dechavu gehad daar.Vaak de weg en mezelf daar verloren, door de jaarlijkse 1 april feesten.Van kroeg naar kroeg.De kroegjes lachten geniepig naar mij.Kom toch hier, hier is het gezellig, dat weet je toch nog wel? Met opgeheven hoofd er voorbij gelopen.Dit gaan we niet doen. Een kopje koffie genoten op een terrasje.De serveerster vroeg wat ze in kon schenken .Had ook tonic kunnen nemen natuurlijk, maar het bakje koffie met koekje smaakte heerlijk.Daarna in een leuk exclusief kleding boetiekje beland.Een broek gekocht die je ook binnenstebuiten kan dragen.Van een bedrukte stof, naar spijkerstof. Een leuke enthousiaste verkoopster van Javaanse afkomst. Blij met alles, weer huiswaarts gegaan met een bus, waar met grote letters de naam van mijn dorp op stond.Eigenlijk gewoon een leuke middag gehad in m'n uppie.Ga ik vaker doen, want er rijden ook bussen richting strand. 26 juni 2022 bewerkt door Spirit lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Fijn je zo te lezen @Spirit! en heel fijn dat je terug bent @Quinn Ik miste je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Bedankt. Droge afmelding. Welterusten. Maja, Reacher, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 5 uur geleden zei Spirit: Mijn uitgezochte bus, reed niet in de weekenden .Ben niet verder gekomen dan het bekende vestingstadje, dat bekend staat, omdat alpha hier zijn bril had verloren.Even een dechavu gehad daar.Vaak de weg en mezelf daar verloren, door de jaarlijkse 1 april feesten.Van kroeg naar kroeg.De kroegjes lachten geniepig naar mij.Kom toch hier, hier is het gezellig, dat weet je toch nog wel? Met opgeheven hoofd er voorbij gelopen.Dit gaan we niet doen. Een kopje koffie genoten op een terrasje.De serveerster vroeg wat ze in kon schenken .Had ook tonic kunnen nemen natuurlijk, maar het bakje koffie met koekje smaakte heerlijk.Daarna in een leuk exclusief kleding boetiekje beland.Een broek gekocht die je ook binnenstebuiten kan dragen.Van een bedrukte stof, naar spijkerstof. Een leuke enthousiaste verkoopster van Javaanse afkomst. Blij met alles, weer huiswaarts gegaan met een bus, waar met grote letters de naam van mijn dorp op stond.Eigenlijk gewoon een leuke middag gehad in m'n uppie.Ga ik vaker doen, want er rijden ook bussen richting strand. Ik vind het af en toe heerlijk om helemaal in mijn uppie wat rond te struinen. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 2 uur geleden zei Quinn: Bedankt. Droge afmelding. Welterusten. Top @Quinn. Op je bek gegaan, maar niet opgegeven. Hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden