Spring naar bijdragen

Zondag 26 juni 2022

ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ook weer eens goed geslapen na zoveel tijd.Ik kan zowaar weer logisch nadenken, voor zover dat mogelijk is natuurlijk :rolleyes:.Niet meer in de paniekstand, want dan maak je rare beslissingen. Inmiddels ruim een maand droog en ik kan de junimaand straks droog afsluiten.

Vanmiddag naar een orgelconcert.Gisteren de reis al gepland en terug zie ik het wel.

De kerk is bekend en de bus sjouwt de hele polder door.Ik ga achterin zitten, lekker hobbelen B)

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn uitgezochte bus, reed niet in de weekenden :blush:.Ben niet verder gekomen dan het bekende vestingstadje, dat bekend staat, omdat alpha hier zijn bril  had verloren.Even een dechavu gehad daar.Vaak de weg en mezelf daar verloren, door de jaarlijkse 1 april feesten.Van kroeg naar kroeg.De kroegjes lachten geniepig naar mij.Kom toch hier, hier is het gezellig, dat weet je toch nog wel?

Met opgeheven hoofd er voorbij gelopen.Dit gaan we niet doen.

Een kopje koffie genoten op een terrasje.De serveerster vroeg wat ze in kon schenken :face-icon-small-shocked:.Had ook tonic kunnen nemen natuurlijk, maar het bakje koffie met koekje smaakte heerlijk.Daarna in een leuk exclusief kleding boetiekje beland.Een broek gekocht die je ook binnenstebuiten kan dragen.Van een bedrukte stof, naar spijkerstof. Een leuke enthousiaste verkoopster van Javaanse afkomst.

Blij met alles, weer huiswaarts gegaan met een bus, waar met grote letters de naam van mijn dorp op stond.Eigenlijk gewoon een leuke middag gehad in m'n uppie.Ga ik vaker doen, want er rijden ook bussen richting strand.

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Spirit:

Mijn uitgezochte bus, reed niet in de weekenden :blush:.Ben niet verder gekomen dan het bekende vestingstadje, dat bekend staat, omdat alpha hier zijn bril  had verloren.Even een dechavu gehad daar.Vaak de weg en mezelf daar verloren, door de jaarlijkse 1 april feesten.Van kroeg naar kroeg.De kroegjes lachten geniepig naar mij.Kom toch hier, hier is het gezellig, dat weet je toch nog wel?

Met opgeheven hoofd er voorbij gelopen.Dit gaan we niet doen.

Een kopje koffie genoten op een terrasje.De serveerster vroeg wat ze in kon schenken :face-icon-small-shocked:.Had ook tonic kunnen nemen natuurlijk, maar het bakje koffie met koekje smaakte heerlijk.Daarna in een leuk exclusief kleding boetiekje beland.Een broek gekocht die je ook binnenstebuiten kan dragen.Van een bedrukte stof, naar spijkerstof. Een leuke enthousiaste verkoopster van Javaanse afkomst.

Blij met alles, weer huiswaarts gegaan met een bus, waar met grote letters de naam van mijn dorp op stond.Eigenlijk gewoon een leuke middag gehad in m'n uppie.Ga ik vaker doen, want er rijden ook bussen richting strand.

Ik vind het af en toe heerlijk om helemaal in mijn uppie wat rond te struinen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...