ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Wordt vandaag minder goed weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Voor alle vaders een hele mooie vaderdag. karin123 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Goedemorgen allemaal fijne vaderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Vroeger vogel!!!! ikkanhet!!!!!☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 6 minuten geleden zei Fonny: Vroeger vogel!!!! ikkanhet!!!!!☕️☕️ Ja ben meestal heel vroeg op maar jij ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Goeie morgen dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Zojuist zei ikkanhet: Ja ben meestal heel vroeg op maar jij ook wel. Altijd om 6 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) DAGPACT ikkanhet 19 juni 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Goeiemorgen bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Goedemorgen frummers. Wat een weersomslag, jeetje. Mooi, eerst maar een bakje... DAGPACT ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Een saaie vogel hier buiten die zingt alleen maar wiet wiet wiet Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Goedemorgen allemaal, Harstikke donker vanochtend. Nou ja, beetje regen en wat luchtiger weer kan ook geen kwaad he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Vind het zo veel aangenamer kan vanaf ik DVN heb niet meer tegen die hitte terwijl ik ervoor dagen in de zon lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Wat is DVN @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei rapilos: Wat is DVN @ikkanhet? Dunnevezel neuropathie Mijn zenuwen geven verkeerde signalen af zoals koud warm, nat droog, pijn en geen pijn. 19 juni 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Oké @ikkanhet Dat lijkt me knap lastig dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Ik kan er ook niet meer tegen sinds de overgang. @ikkanhetheb jij een airco in de huiskamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Heerlijk, een buitje en afkoeling. Morgen weer zon. Als je vandaag een festival hebt dan is het weer zoals van gisteren wel fijn. Vooral 's avonds, die zwoele avonden zijn dan fijn. Maar ik was gisteren heel tevreden toen ik in het laatste avondlicht zonder jas naar huis fietste en het toch een beetje koud had. Ik was op een verjaardag waar ik verwachtte dat er flink gedronken werd. Dat was ook wel zo, maar zeker niet door iedereen. Ik vertrok met de eersten die weg gingen omdat ze een lange rit hadden. Met een licht schuldgevoel, maar ook opgelucht. . Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Goedemorgen. Gisteren heerlijk van 2 tot 7 in de tuin gezeten met vriendin, met koude spa groen met munt/meloen toegevoegd en lekkere hapjes. Ik bood haar een glas witte wijn aan tegen borreltijd (dat ik niet drink betekent niet dat anderen dat niet zouden kunnen) maar ze hoefde niet, toch ook wel fijn. Vandaag met m'n moeder op stap. Blij dat het vannacht heeft geregend, de tuin is lekker opgefrist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Waarom schuldgevoel @Lonster? En was het verder wel gezellig of viel het tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) Een beetje schuldgevoel naar de gastvrouw en omdat mensen het jammer vinden dat je vertrekt. Het voelde niet zo sociaal om vroeg te vertrekken. En ik had ook wel met wat mensen willen praten, het was wel gezellig en er waren leuke mensen, maar ik vond het te druk. Zonder alcohol houd ik het gewoon niet goed vol. 19 juni 2022 bewerkt door Lonster overbodige woorden weg Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden