niks Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Goedemorgen, jullie zijn vast al weer weg. Ook hier een lekker dagje tuin, zand en water. Zonder oma, dat is dan weer pech voor vooral Mini. Bij oma mag (bijna) alles, bij mama niet. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Klinkt heerlijk Niks, combi zand en water! En nu is het nog goed te doen buiten. Hier schijnt inmiddels uitgebreid de zon en de temperatuur gaat al snel omhoog. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Goedemorgen frummers Ik ben weer langzaam aan het reïntegreren op het werk . Hoor ik net dat mijn fijnste cliënt niet meer terugkomt bij mij maar bij de ander blijft. Via de werk app verstuurd . De coördinator is vandaag vrij dus ik zit ermee . Ik had een hardstikke fijn contact met deze cliënt, kreeg bloemen tijdens mijn ziekte en ben daar 2 weken terug nog op de koffie geweest. Ze is wel soms wat in de war dus ga haar nu ook biet lastig vallen met het waarom Why ??? Ben er helemaal van ontdaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Het is waarschijnlijk een inplanningsding van de coördinator @Francoise. Daar kijkt men helaas niet altijd naar de gevoelens van betrokkenen maar naar werkschema’s. Als je een bloemetje ontving na je operatie van deze cliënt dan kun je er gerust op zijn dat zij erg op je gesteld is. Francoise en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Ik moet straks met de kat naar het dierenziekenhuis. Het is de superbange kat. Dierenarts aan huis kan pas na het weekend. Adem in, adem uit. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Vandaag een rustig aan dag.De saunadag gisteren, was best wel heftig. Vanavond repeteren en morgen een optreden.Daar ga ik zeer zeker wel van opknappen. Aan het rommelen in mijn kledingkast, want het is zomer.Weet van gekkigheid niet, wat ik moet dragen, maar dat is een herkenbaar fenomeen Morgen me maar wat verschuilen onder een pet Hoe ging dat ook weer? Lijkt eeuwen geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 5 minuten geleden zei Reacher: Ik moet straks met de kat naar het dierenziekenhuis. Het is de superbange kat. Dierenarts aan huis kan pas na het weekend. Adem in, adem uit. Dus die kat krijg je niet in een box? Ga ook maar eens doorpakken met mijn ventje.Een chip en z'n ballekes eraf. Dan maar even stress.Dierenarts is vlakbij op loopafstand.Vraag de buurman wel om even te helpen hem in de box te krijgen. Gewoon doorpakken en niets meer op z'n beloop laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Goedemorgen, middag bijna. Ben een week achter met bijlezen maar ik dacht even een teken van leven te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Aargh vervelend @Reacher, hopelijk snel weer gezond Bedankt voor de opbeurende woorden . Weet eigenlijk ook wel dat het niet van de cliënt uit kan komen maar vind het niet ten goede komen aan de werksfeer zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 @Endoor moet de kat onder het mes? Wanneer start jou traject ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 13 minuten geleden zei Francoise: @Endoor moet de kat onder het mes? Wanneer start jou traject ? Ja, voor de kat,word het tijd.Hij zwerft veel rond,in de buurt.Wel een fijn idee, dat hij in ieder geval geregistreerd is. Dinsdag over een week heb ik de intake staan bij ready for change. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Geregistreerd of gecastreerd?? Ik ben heel benieuwd naar je intake , zet 'em op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Goedemiddag. Deze een paar dagen geleden wakker gemaakte slapende hond logt even in om zwaai zwaai te doen en haai haai te zeggen. Relatief gezien gaat alles hier uitstekend, met de nadruk op relatief. Tot een (misschien) volgende groet. karin123, Lonster, Francoise en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Hallo @Kohtje en meteen ook dag @Kohtje. Ik wens je alle goeds , dat uitstekend ook echt uitstekend mag worden/zijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 2 uur geleden zei nancy: Geregistreerd of gecastreerd?? Ik ben heel benieuwd naar je intake , zet 'em op! Allebei nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Hallo goodbey @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Fijn dat de kat gecastreerd wordt als hij buiten komt, de asiels zitten alweer overvol met kittens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Ik heb een super heerlijk relaxte week achter de rug. Vanaf zondag ook totaal geen trek meer gehad (afkloppen) In huis bijna niks gedaan, who cares. Ligt er volgende week ook nog. Wens jullie allemaal een heerlijke avond en voor straks slaap lekker en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 Behalve de vogels nog het wildpoepen. Mijn hond mag dat niet, dus stuur ik hem erop af. Geen katten in mijn tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 (bewerkt) Maar goed. Ik hou sowieso niet van katten. Een ander heeft dat waarschijnlijk met honden. 17 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2022 28 minuten geleden zei Remi1: Maar goed. Ik hou sowieso niet van katten. Een ander heeft dat waarschijnlijk met honden. Ik hou van honden en katten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden