Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers  

Ik ben weer langzaam aan het reïntegreren op het werk . Hoor ik net dat mijn fijnste cliënt niet meer terugkomt bij mij maar bij de ander blijft. Via de werk app verstuurd . De coördinator is vandaag vrij dus ik zit ermee .  Ik had een hardstikke fijn contact met deze cliënt,  kreeg bloemen tijdens mijn ziekte en ben daar 2 weken terug nog op de koffie geweest.  Ze is wel soms wat in de war dus ga haar nu ook biet lastig vallen met het waarom 

Why ??? Ben er helemaal van ontdaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is waarschijnlijk een inplanningsding van de coördinator @Francoise. Daar kijkt men helaas niet altijd naar de gevoelens van betrokkenen maar naar werkschema’s.

Als je een bloemetje ontving na je operatie van deze cliënt dan kun je er gerust op zijn dat zij erg op je gesteld is. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een rustig aan dag.De saunadag gisteren, was best wel heftig.

Vanavond repeteren en morgen een optreden.Daar ga ik zeer zeker wel van opknappen.

Aan het rommelen in mijn kledingkast, want het is zomer.Weet van gekkigheid niet, wat ik moet dragen, maar dat is een herkenbaar fenomeen ;)

Morgen me maar wat verschuilen onder een pet 

Hoe ging dat ook weer?

Lijkt eeuwen geleden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Reacher:

Ik moet straks met de kat naar het dierenziekenhuis. Het is de superbange kat. Dierenarts aan huis kan pas na het weekend.
Adem in, adem uit. 

Dus die kat krijg je niet in een box?

Ga ook maar eens doorpakken met mijn ventje.Een chip en z'n ballekes eraf.

Dan maar even stress.Dierenarts is vlakbij op loopafstand.Vraag de buurman wel om even te helpen hem in de box te krijgen.

Gewoon doorpakken en niets meer op z'n beloop laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een super heerlijk relaxte week achter de rug. Vanaf zondag ook totaal geen trek meer gehad (afkloppen) In huis bijna niks gedaan, who cares. Ligt er volgende week ook nog. Wens jullie allemaal een heerlijke avond en voor straks slaap lekker :moon: en morgen gezond weer op. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...