Spring naar bijdragen

Donderdag 9 juni 2022


Aanbevolen berichten

Het is nog een paar weken topdrukte op mijn werk. Daarnaast zitten we nog in een soort van reorganisatie en is er irritatie tussen collega's. Kunst is om het klein te houden, niet te blijven doorzagen over dingen die al besproken zijn. Niet te veel klagen. Gewoon aan de slag maar niet te hard. Het kost veel energie.

Vanmiddag is het weekend. Leuke dingen gepland. Vanavond naar een zigeuner-punkband. :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat geloof ik direct Jane. Ik heb een tijdje hard gelopen, maar mijn knieën trekken dat niet. Door te zwemmen krijg je niet gauw blessures. Het chloor is niet echt fijn, ik houd er soms wel wat jeuk aan over ondanks een douche na afloop.

Ik heb nu een ritme van 3 x in de week, meestal vaste dagen. Na het werk, en in het weekend overdag. Daarna haal ik meestal een groot gezond brood en groenten. Ik vind van dat soort vaste gewoonten heel ontspannend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal
Pas om 9 uur wakker
Gisteren een familiebijeenkomst gehad, en is best laat geworden
(Voor mijn doen dan)

Straks maar weer naar de tuin.
Zaterdag barbeque me familie, dus tuin moet piek fijn in orde zijn.
Zondag, een dagje varen met zusje en haar vriend
Goh, wat heb ik toch een slecht leven he :)

@Lonster,

Wat goed, dat zwemmen van jou zeg
wij zijn het ook al jaren van plan, maar er komt maar niets van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me trouwens echt opviel;
Gisteren met de vriendinnen dronk er niemand
Er werd ook geen alcohol aangeboden.
Nu weet ik wel, dat het midden op de dag was, maar anders werd er toch wel een fles wijn open getrokken
was er wel blij mee, nu was ik eindelijk eens niet de enige die niet dronk

Zal zaterdag wel anders zijn denk ik :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is er in elk geval mooi weer voor, de barbecue. Kun je die ook niet overdag doen, een lunch-barbecue? dan zal er minder alcohol gedronken worden neem ik aan. B) En dan wordt het ook niet zo laat.

Wat betreft zwemmen; dat is misschien straks ook wel onbetaalbaar. Ik had gedacht dat de prijzen nu al de pan uit zouden rijzen, maar dat valt nog mee. Voor mij dan. Verder ben ik vandaag jaloers op de mensen die lekker in de natuur of op een bootje zitten. Ik ben nauwelijks buiten geweest vandaag.

Ik heb een hongerklop, de oven staat aan voor een grote pizza met salami. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, en @Rosee natuurlijk ook gefeliciteerd dan he
|Pak van je hart zeker :).

Zo, alle paden zijn onkruidvrij gemaakt vandaag in de tuin
Vriend vindt het een model tuin geworden :)

mogen ze zaterdag zelf peultjes gaan plukken en sla en andijvie oogsten
heb een beetje te veel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat dacht ik al na jouw verhalen, dat je meer dan genoeg zou hebben. 

Deze week las ik in de krant dat de peultjes die in de supermarkt verkocht worden veelal uit Zimbabwe komen. Omdat er in de kassen te weinig plek is om alle winkels te kunnen voorzien. Wel gek he. Denk je groenten uit het seizoen te eten, moet het nog uit Afrika komen.

Gefeliciteerd met de geslaagden! Wat een leuk idee, om jezelf in de vlag te wikkelen. Leuk dat jouw zonen allebei geslaagd zijn in hetzelfde jaar Rosee.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit eten geweest met mijn ex (de vader van onze zoons) zijn vriendin, hun kinderen en onze zoons natuurlijk, om te vieren dat ze zijn geslaagd. Fijn dat het zo kon, dat is vroeger weleens anders geweest. Wel moe nu.  Oudste zoon naar een examenfeestje, ik ga lekker pitten zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Rosee @Adri02met jullie zonen . Supertrots en terecht . 

Wat een zenuwengedoe vaak zo'n dag .  Oudste is nog bezig met eindscriptie en stage en dan hoop ik dat hij ook is geslaagd. En dit jaar dan hopelijk ook een uitreiking. Fingers crossed

En dan word het pas echt spannend.  De zoektocht naar een baan . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...