nancy Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goedemorgen allemaal. Het belooft een mooie dag te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 @ikkanhet nog niet wakker?? Dat bestaat niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goedemorgen @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goedemorgen @niks. Beetje dóór kunnen slapen vannacht? Of moet je er nog uit voor een voeding voor ieniemini? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goedemorgen @nancyen @niks! Eerst koffie, was buiten hangen en een wandeling. Fijne, zonnige dag voor iedereen niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goeiemorgen @nancy en @niks Haha @nancyben net wakker. Gelukkig wat langer kunnen slapen nancy en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 En goeiemorgen @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Ik leg haar in de nacht ook aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Ja, ze is nog erg klein natuurlijk. Slaapt mini wel door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goedemorgen, Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Ja gelukkig wel! Mini is altijd in beweging, die is 's avonds bek af en slaapt 's middags ook nog. Maar als ze wakker is, dan gaat meteen de aan knop aan. nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Ook goedemorgen @Maja en @Etty! Wat heerlijk dat je wat langer hebt kunnen slapen, @ikkanhet. ikkanhet en Etty reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Mini heeft Duracell niks, Reacher, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goeie morgen dames. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Ja echt hoor, @ikkanhet. Ze is niet vervelend, maar altijd in beweging. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Morgen @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goedemorgen frummers, Even een bakje neerzetten hier. Fijn dat Mini doorslaapt Niks, want ik denk dat die nachtvoedingen al vermoeiend genoeg zijn. En fijn dat jij wat langer hebt kunnen slapen Ikkanhet... en ik hoop dat Maja een fijne dag heeft... Iedereen uiteraard, maar Maja een extra'tje... Maja en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goedemorgen! Wat is dit toch een leuk ochtendklubje. Volgens mij hebben we geen van allen een ochtendhumeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Ik bedenk me nu dat je met een ochtendhumeur je hier waarschijnlijk niet gaat zitten schrijven. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Hoewel het zich om kan keren als jullie merken dat ik alle koffie zelf heb opgedronken. Moehahahaa ( kwaadaardige lach). niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Goedemorgen @Reacher het is vandaag een mooie dag om te picknicken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Zojuist zei niks: Goedemorgen @Reacher het is vandaag een mooie dag om te picknicken! *ochtendhumeur aan* niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Weet niet eens wat dat is een ochtendhumeur @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Hahaha, nee Reacher, geen ochtendhumeur... maar ik vind het wel heel belangrijk dat ik 's morgens vroeg geen andere mensen hier thuis om mij heen heb. (Vind het trouwens sowieso heerlijk om alleen te zijn... ) En voor alle zekerheid een extra kan voor Reacher. Reacher en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Ik heb zelfs een kleurtje door die zon. Daar gaat mijn prachtige perkamentachtige teint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden