ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 3 minuten geleden zei Claudius: Nu ben ik in de war, met slaappillen of bier en wijn? Nee nam alleen bier maar geen pillen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 3 minuten geleden zei spirit: Mijn maag draait zich om, bij het idee alleen al @ikkanhet. Werd net ineens,zomaar misselijk. It was me,die in die rij stond . Ja hè moet er ook niet aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Fijn, wat van je te horen @Artemis Het gaat je goed. En gefeliciteerd met je 17 maanden. TOp ! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Super @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Zoete frambozen wijn...bah, lijkt me echt niet lekker. Van de week o.a. Grieks gegeten. De ouzo afslaan, en geen wijn drinken vind ik nog steeds heel moeilijk. Ben altijd de enige die niets drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 dank jullie @rapilos en @ikkanhet over een maand krijg ik mijn anderhalf jaar munt, die ligt al in de la te wachten Lieke7777, Reacher, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 3 minuten geleden zei rapilos: Zoete frambozen wijn...bah, lijkt me echt niet lekker. Van de week o.a. Grieks gegeten. De ouzo afslaan, en geen wijn drinken vind ik nog steeds heel moeilijk. Ben altijd de enige die niets drinkt Lijkt me inderdaad wel moeilijk. Gelukkig als ik met vriendinnen weg ga drinken we allemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Niemand ?? Jee, wat een bof, maar ja, ik moet het me ook niet zo aantrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Nou zeg. Waarom noemen jullie mensen die drank kopen sneu en zielig alleen om het soort drank en er ook nog eens van uitgaande er ook pillen bij gebruikt zou zijn. Volgens mij zegt dit meer over jullie dan over hen die bij de kassa staan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Niemand ?? Jee, wat een bof, maar ja, ik moet het me ook niet zo aantrekken Nee wel op verjaardagen dan vloeit de drank rijkelijk. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Zojuist zei spirit: Het hapt allemaal zo heerlijk weg,zo'n anijsdrankje. Weet je hoeveel procent er in ozou zit . Ja wij kochten vaak met afrekenen na het eten nog ff snel een fles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Maar blij je weer te lezen @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 1 minuut geleden zei spirit: Ja,ben weer helemaal onder de mensen weer, gelukkig. Het leven gaat door en wacht niet op sukkelaars.. Nou kan vanaf nu alleen maar bergopwaarts gaan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 2 minuten geleden zei spirit: Daar ga ik wel vanuit @ikkanhet .Heb de vragenlijst van ready for change inmiddels verstuurd.Zo hebben ze alvast een beeld van mij. Wens je heel veel succes daarbij en op naar een mooie alcoholvrije toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Ik ben een optimist, een stuiterbal en een blij ei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 3 minuten geleden zei spirit: Ben ook best wel een blij ei,op z'n tijd. Zelf je slingers ophangen. Niemand anders doet dat voor je.Blij zijn met jezelf. Je eigen ik. Ja heerlijk. Staan ook altijd zingend op hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 4 uur geleden zei spirit: Wat dacht je van 2 flessen zoete frambozenwijn. Verleden week zag ik daar een zielig mens, mee in haar handen staan.Het was op een woensdagavond,vlak voor sluitingstijd.Ze zag er al wat wazig uit,volgens mij had ze slaappillen geslikt Ik kocht dat goedkope bier zelf en nog 4 liter flessen wijn. Een jerrycan met jenever van 5 liter hadden we vaak nog in huis. Wat een zooitje he. Pinkman en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Lekkere tosti ham kaas op. Nu bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 15 minuten geleden zei karin123: Ik kocht dat goedkope bier zelf en nog 4 liter flessen wijn. Een jerrycan met jenever van 5 liter hadden we vaak nog in huis. Wat een zooitje he. Jerrycan met jenever?? Bestaat zoiets of zelf gevuld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Ah @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 7 minuten geleden zei nancy: Jerrycan met jenever?? Bestaat zoiets of zelf gevuld? Ja, bestaat echt. Kochten we altijd bij de makro. Voor groot verbruikers. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Picknick achter de rug. De hele tijd ( nu nog) dit reclame deuntje in mijn hoofd gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Ik had vroeger die grote kartonnen pakken met wijn. Met zo’n kraantje eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Ik had vroeger die grote kartonnen pakken met wijn. Met zo’n kraantje eraan. Ik ook… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Ik had vroeger die grote kartonnen pakken met wijn. Met zo’n kraantje eraan. Ervaring mee, ook met Porto gevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden