ikkanhet Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Voor iedereen die het gebruiken kan een onder de riem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Goedemorgen frummers, jeetje wat heb ik geslapen... Nu snel een bakje maar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Tot hoe lang ben je op vakantie @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Veel plezier in Limburg @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Zondag weer terug . De tijd vliegt, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 8 minuten geleden zei lady jane: Zondag weer terug . De tijd vliegt, dat wel. Op vakantie vliegt de tijd inderdaad voorbij de voorpret is altijd ook heel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Goedemorgen allemaal. @Remi1: Hou je haaks meissie. It’s a bumpy road. Dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Dagpact Maja Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 DAGPACT: Maja Ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 DAGPACT: Maja Ikkanhet Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Goedemorgen allemaal, Lekker gedoucht, Koffer staat klaar, het regent hier, maar dat is alleen maar goed voor de tuin. Het zou opklaren en daar ga ik dan ook helemaal vanuit. Om een uurtje of 11 rijden, ouderwets broodjes met ei mee voor onderweg. Alles op het gemak Dat mag, als je met pensioen bent Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 @Yana hoe is het? En Q alweer terug uit Turijn? @niks Fijn dat het steeds beter gaat met ieniminie en dat mini zo lief voor haar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Lekker genieten Rapi. Hier schijnt de zon, ik stuur hem wel even richting zuiden.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Goede morgen @reacher.... ja, ik mis @Yana ook wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Zojuist zei Yvonne: Lekker genieten Rapi. Hier schijnt de zon, ik stuur hem wel even richting zuiden.... De enige zonnetjes waar ik van hou zijn jij en @EttyVonneke. Ik ga verhuizen naar IJsland ofzo. Hebben ze daar ook wifi? Quinn en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 2 minuten geleden zei Yvonne: Goede morgen @reacher.... ja, ik mis @Yana ook wel... Ons bloemenmeisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Hahahaha, ik hou wel van de zon, maar niet van hitte. En als het warmer wordt zit ik lekker buiten in de schaduw.... En ik blijf lekker in mijn eigen kikkerlandje wonen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Ik ga er weer vandoor. Dikke smakkerd Vonneke! Weet je wat? Je krijgt er nog één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Hmmmm , en ik ga er ook vandoor, genoeg te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Maja Ikkanhet Yvonne Reacher Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Zo naar gemeentehuis voor vernieuwen rijbewijs. Ff naar Lucardi armbanden omruilen. Zijn te klein. En nog een paar boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 @Remi1 denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 Een paar dagen eruit is ook fijn. Ik ga regelmatig 5 dagen wandelen in Duitsland. Dan ben ik echt weg. Weinig reistijd; dag 1 meteen de wandelschoenen aan. Adri jouw opmerking was olie op het vuur. Maar waarom Judith dat nou allemaal zo persoonlijk opnam en door bleef emmeren over een klein dingetje, blijft raden. Misschien was ze wel echt aan de drank. Of zocht ze een stok om mee te slaan, om daarna de fles open te kunnen trekken. Soms gaat dat onbewust; je druk maken over van alles, zodat je het voor jezelf goed kunt praten om te drinken. Ik merk regelmatig dat ik die neiging heb, dus allemaal projectie. Gisteren een pittige middag gehad op het werk, met huilende collega's en al. Toen ik naar huis ging wilde ik een fles wijn kopen. In plaats daarvan naar het zwembad gegaan en bijna een uur gezwommen. Ik mag het wel denken, maar er niet naar handelen. Dat lukte. rapilos, nancy, Francoise en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden