Spring naar bijdragen

Woensdag 4 mei

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Lieke7777:

Heb even geen zin om te forummen.

Fijn dat je iig vraagt  :lips:

Ha daar ben je :rose:

3 uur geleden zei Toos:

Was ik weer eens. Beetje  bijgelezen. Alles goed hier, maar wat is het hier stil! Ik mis veel mensen. @Kohtjevooral. Kweenie, heb ik wat mee...Meerdere wel hoor. Zijn ze verdwenen? Onze ezel? @bumperjim?

Jim heeft ( *wel een erg lange )forumpauze En koh komt ook wel weer snel hoop ik 

En oscar is idd vertrokken.

Die dingen gebeuren maar er mensen zich ook weer nieuwe mensen 

Welkom @Suusstopt en @Judith. Toen ik hier in het begin was , vond ik de dagdraad helemaal niks.  Dat gekakel en ik d8 dat ik er niet bij hoorde omdat ik nog niemand kende. Dat is dus niet zo , gewoon meeschrijven.  Wanneer je ger moeilijk hebt of trek , hier melden dan krijg je sneller antwoord 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Newbee vraag (heb het antwoord nog niet kunnen vinden); mag je hier ook meeschrijven als je nog niet gestopt bent maar daar wel heel hard naartoe werkt en niet kunt wachten tot je jezelf op de dagpact mag zetten? 
Gisteren bij huisarts geweest en die adviseert professionele ondersteuning. Ben nu aan het onderzoeken welke kliniek en type behandeling het best bij mij past. Ik zou het zo fijn vinden om een plekje te hebben waar ik af en toe m'n ei kwijt kan

Hoop dat ik welkom ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...