Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 april 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedenavond 

niet bijgelezen …

ik zit er doorheen,opgelicht voor een paarhonderd euro.

Voor een hoop geld aan spullen besteld ook en nu weet ik niet zeker of het gaat werken,dat word een gok van meer dan 300,-

eenmaal uit de verpakking nemen ze het niet meer terug. 
 

ik zit echt even in de gevarenzone.

maar goed voor nu droog naar bed’

welterusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de moderatoren:

'Beste forumleden,

We hebben het handhaven van de regels voor deelname aan het forum aangescherpt: als iemand zich niet aan de regels houdt volgt geen waarschuwing meer maar zullen we direct het account blokkeren.
We hopen hiermee de sfeer en veiligheid op het forum beter te kunnen bewaken en ‘nieuwe’ deelnemers met een verkeerde bedoeling zoveel mogelijk te weren.

Het forum wordt dagelijks gemodereerd maar we hebben niet de bemensing om het 24 uur per dag in de gaten houden.
Soms kan het daarom iets langer duren voor we kunnen ingrijpen.

Probeer tot die tijd vervelende berichten niet te voeden. Negeer ze, schrijf geen reactie, ga er niet op in. Dat werkt het beste.
Samen houden we het forum leuk.

de moderator'

bewerkt door Etty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-4-2022 om 10:25 zei Quinn:

Zie het plaatje van @Remi1 geloof dat het iets typisch Gronings is, al weet ik uit betrouwbare bron dat het ook in Friesland (Kollum) te krijgen is. En de Drie in Stad heeft mini's. 

Van kwarteleieren….? Denk dat ik een keertje naar Groningen moet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Lika:

Ja. Misschien wel leuk deze weken met de dames. Heb je een ‘must do’ met twee bedeesde puberdames ? 

Sowieso dus een terrasje bij de Drie Gezusters op de Grote Markt. Dan naar het Forum, het veel te dure patserpand met veel te veel gedoe en gedonder, maar echt heel mooi om te zien. Plus mooie exposities, bibliotheek, bioscoop etcetera. Noorderplantsoen. Groningen Museum, maar dat is logisch. Folkingestraat voor de sfeer. Een ritje in stadsbus lijn 15 voor die sfeer, liefst rond negen uur. O en nog zoveel meer :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Quinn:

Sowieso dus een terrasje bij de Drie Gezusters op de Grote Markt. Dan naar het Forum, het veel te dure patserpand met veel te veel gedoe en gedonder, maar echt heel mooi om te zien. Plus mooie exposities, bibliotheek, bioscoop etcetera. Noorderplantsoen. Groningen Museum, maar dat is logisch. Folkingestraat voor de sfeer. Een ritje in stadsbus lijn 15 voor die sfeer, liefst rond negen uur. O en nog zoveel meer :D

Ik denk dat het een weekend wordt…..:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-4-2022 om 22:27 zei Lika:

Ik denk dat het een weekend wordt…..:)

Maar dan moet je ook beslist de Martinitoren op, het Academiegebouw bekijken. Eten in WEEVA, dat ooit speciaal voor het ontbijt van Herman Brood open ging. Een avondje naar Vera. De Aa-kerk bewonderen. De verkeerde kant van de Gelkingestraat opfietsen en daarna de Oosterstraat. En ik  kan nog wel een poosje doorgaan met minder voor de hand liggend moois :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...