Remi1 Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Hier groenteschotel in de wok en gehaktbal. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Patat speciaal met eierballen en frikadellen. 't Is zaterdag tenslotte. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 (bewerkt) Aardappelsalad auf Deutsch, casselerrib en broccoli. 23 april 2022 bewerkt door Hadocque Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Wat zijn eierballen @Quinn? prei, spekjes, paprika, ei en gruyere. Heerlijk was het. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Voel me de hele dag al griepig. Bah! Vroeg naar bed maar. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Aha! Dat ziet eruit als een… eierbal ja! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Iniemini is van de NICU af @Quinn en ligt nu op de High Care. Als het goed blijft gaan, dan halverwege de week terug naar ziekenhuis in de buurt. Maar ligt er ook aan of er plek is. Mini was vandaag met opa en oma naar de dierentuin, slaapt als een roosje met rode wangen. lady jane en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Ikzelf heb het nooit gehad hoor, eierbal. Lijkt me ook niet lekker btw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Heerlijk zijn die ballen! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goedenavond niet bijgelezen … ik zit er doorheen,opgelicht voor een paarhonderd euro. Voor een hoop geld aan spullen besteld ook en nu weet ik niet zeker of het gaat werken,dat word een gok van meer dan 300,- eenmaal uit de verpakking nemen ze het niet meer terug. ik zit echt even in de gevarenzone. maar goed voor nu droog naar bed’ welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 * happens @Zbb. Balen, maar laat het je niet aan het drinken brengen! Dan baal je nog meer. houd vol, slaap lekker. Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Houd het droog idd @Zbb je lost niets op ermee. Wel vervelend en ... dat je zoveel geld kwijt bent . Slaap lekker en morgen uitgerust weer op ..succes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 goed dat je hier komt zbb voor dat geld misschien naar de politie morgen ziet alles er hopelijk weer wat lichter uit voor je sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 (bewerkt) Van de moderatoren: 'Beste forumleden, We hebben het handhaven van de regels voor deelname aan het forum aangescherpt: als iemand zich niet aan de regels houdt volgt geen waarschuwing meer maar zullen we direct het account blokkeren. We hopen hiermee de sfeer en veiligheid op het forum beter te kunnen bewaken en ‘nieuwe’ deelnemers met een verkeerde bedoeling zoveel mogelijk te weren. Het forum wordt dagelijks gemodereerd maar we hebben niet de bemensing om het 24 uur per dag in de gaten houden. Soms kan het daarom iets langer duren voor we kunnen ingrijpen. Probeer tot die tijd vervelende berichten niet te voeden. Negeer ze, schrijf geen reactie, ga er niet op in. Dat werkt het beste. Samen houden we het forum leuk. de moderator' 24 april 2022 bewerkt door Etty lady jane, Lieke7777, Francoise en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 13 uur geleden zei Lika: Wat zijn eierballen @Quinn? Zie het plaatje van @Remi1 geloof dat het iets typisch Gronings is, al weet ik uit betrouwbare bron dat het ook in Friesland (Kollum) te krijgen is. En de Drie in Stad heeft mini's. Lika en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Op 24-4-2022 om 10:25 zei Quinn: Zie het plaatje van @Remi1 geloof dat het iets typisch Gronings is, al weet ik uit betrouwbare bron dat het ook in Friesland (Kollum) te krijgen is. En de Drie in Stad heeft mini's. Van kwarteleieren….? Denk dat ik een keertje naar Groningen moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Zojuist zei Lika: Van kwarteleieren….? Denk dat ik een keertje naar Groningen moet! Doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Ja. Misschien wel leuk deze weken met de dames. Heb je een ‘must do’ met twee bedeesde puberdames ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 19 uur geleden zei Lika: Ja. Misschien wel leuk deze weken met de dames. Heb je een ‘must do’ met twee bedeesde puberdames ? Sowieso dus een terrasje bij de Drie Gezusters op de Grote Markt. Dan naar het Forum, het veel te dure patserpand met veel te veel gedoe en gedonder, maar echt heel mooi om te zien. Plus mooie exposities, bibliotheek, bioscoop etcetera. Noorderplantsoen. Groningen Museum, maar dat is logisch. Folkingestraat voor de sfeer. Een ritje in stadsbus lijn 15 voor die sfeer, liefst rond negen uur. O en nog zoveel meer lady jane en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 nou Quinn, je bent een goeie ambassadeur voor je stad☺ ik maak mijn keuzedagen van NS meestal richting Amsterdam op, maar nu ga ik toch twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 4 uur geleden zei Quinn: Sowieso dus een terrasje bij de Drie Gezusters op de Grote Markt. Dan naar het Forum, het veel te dure patserpand met veel te veel gedoe en gedonder, maar echt heel mooi om te zien. Plus mooie exposities, bibliotheek, bioscoop etcetera. Noorderplantsoen. Groningen Museum, maar dat is logisch. Folkingestraat voor de sfeer. Een ritje in stadsbus lijn 15 voor die sfeer, liefst rond negen uur. O en nog zoveel meer Ik denk dat het een weekend wordt…..:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Op 26-4-2022 om 22:27 zei Lika: Ik denk dat het een weekend wordt…..:) Maar dan moet je ook beslist de Martinitoren op, het Academiegebouw bekijken. Eten in WEEVA, dat ooit speciaal voor het ontbijt van Herman Brood open ging. Een avondje naar Vera. De Aa-kerk bewonderen. De verkeerde kant van de Gelkingestraat opfietsen en daarna de Oosterstraat. En ik kan nog wel een poosje doorgaan met minder voor de hand liggend moois Bob en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Op 24-4-2022 om 10:25 zei Quinn: ...al weet ik uit betrouwbare bron dat het ook in Friesland (Kollum) te krijgen is. Lig ik geregeld met de boot, vorige week nog een aantal dagen. Waar dat dan Quinn, gewoon bij een snackbar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 1 uur geleden zei Remi1: Lig ik geregeld met de boot, vorige week nog een aantal dagen. Waar dat dan Quinn, gewoon bij een snackbar? Ik heb even voor je gevraagd, het is een snackbar die Pruttelpot (ik heb het niet bedacht!) heet. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden