Spring naar bijdragen

Vrijdag 22 april 2022


nancy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Yana:

Allebei de huizen zijn in de verhuur! Nou ons eigen huis nog, vanavond komen zoon en schoondochter logeren. Het zal wel druk worden qua logees dit jaar, de hele familie en kennissenkring staat te springen na corona. Dat wás toch lekker rustig.

Fijn! Gaat jullie eigen huis ook in de verhuur? Wauw! 
Ja de lockdowns waren wel lekker rustig. :unsure:
Lekke tent in de voortuin zetten? Dan bedenken ze zich wel voordat ze op bezoek komen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn dat jullie komende week waarschijnlijk naar het dichterbij ziekenhuis gaan @niks, een felicitatie waard lijkt me. 

En @Adri02 weer even hier, fijn :rose:

@Quinn, je vroeg naar de 'boosterellende', die is gelukkig voorbij, was wel heel moe de dagen na het opknappen nog. 
Een paasweekend met een huis vol en veel 'verbeten' ergernissen van mijn kant maakten het er niet beter op. 
Maar vanmorgen ben ik gelukkig weer lekker 'bij'. 
Dus ja, het gaat weer goed met mij @Reacher.... 
Ik ben blij dat ik jou ook weer lees trouwens. 

 


 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Mooi om zo even oog in oog te staan met een dier.  En dan geen door mij verwend huisdier, waarbij het me niet lukt om er niet een half mensje van te maken in mijn hoofd.  

Het lukte me gisteren prima om me in te leven in de schoonmoeder, die ''beschermd' of (zoals zij het ziet gevangen) zit in een verzorgingshuis en niet snapt waarom.  Gelukkig, mijn empathieknop werkt gewoon.  

Zo even werken en dan met vriendin naar het strand.  

@Rosee er is voor zover ik weet geen vertaling van het boek van Purser. Als je het digitaal leest zou je steeds een stuk in Deepl kunnen gooien.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...