niks Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Wij gaan eten, doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Snel nog wat lekkers voor @nancy, delen met je kleinkinderen! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 8 minuten geleden zei niks: Ik zag dat je een beetje in de war was bij @Quinn zijn draadje met je chocoladeletter. Dus voor Quinn een Paashaas! Dat wás een paasei! Hij was ook rond enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Deze is voor @nancy nancy, lady jane en Hadocque reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Het lijkt alsof die ene de andere een kopstoot geeft maar dat is eigenlijk een lammetje dat zich op het voorhoofd laat kussen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Die dierenwereld ook altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Droge afmelding .. Ik besefte net dat ik al twee keer me antabus vergeten was in te nemen. ik weet niet of dat een goed teken is of niet maar heb hem gelijk maar genomen. ben nog veelste bang dat ik zou gaan twijfelen. karin123, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Heb je goed aan gedaan bij twijfel @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ik lig in bed. Best tevreden. Heb rust gehouden. Op bankjes in de zon gezeten. Gewandeld. Ijsjes gegeten. Er komt weer iets van licht. Maja en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Hoi Eigs zou ik zaterdag alleen spullen in de boot brengen maar ik ben er nu nog. Eigenlijk moest ik morgen toch wel naar huis vanwege een was die daar nog ligt, nu wil mij lieve dochter morgen dat wel ff doen. en we gaan nog niet huis nog lang nog niet, nog lang nog niet lady jane, Bob en Zbb reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Gelijk heb je @Remi1lekker genieten als het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ik heb vandaag genoten van het mooie landschap in Zuid Frankrijk. Geniet even mee. Les Alpilles. Flamingo's in de Camargue. nancy, Lonster, Reacher en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 2 uur geleden zei Zbb: Droge afmelding .. Ik besefte net dat ik al twee keer me antabus vergeten was in te nemen. ik weet niet of dat een goed teken is of niet maar heb hem gelijk maar genomen. ben nog veelste bang dat ik zou gaan twijfelen. Vergeten is goed, ouwe. Betekend dat t niet belangrijk meer is. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 (bewerkt) Prachtige foto's @Bobhelemaal waar @Hadocque 19 april 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Mooi @Bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden