Reacher Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 8 minuten geleden zei Quinn: Morgen. Morgen! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Koffie kreeg je al van @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Nee hoor, lekker blijven vertellen... En ik kan me indenken dat het gewoon heel moeilijk is te zien dat een ander zijn slaapplekje inpikt... kun je er niet nog een bedje bij maken? Hier gaat alles zijn gangetje, wel druk, straks weer op pad, ik hoop dat het niet zulk slecht weer wordt als voorspeld want mag dikke vier uur in de auto zitten... Afijn, er zijn ergere dingen, gaat wel een gezellige dag worden. Jij ook een goedemorgen @Quinn... Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Ik heb wel drie plekken gemaakt, hele schuurtje is bijna een hooizolder inmiddels. maar katten hè. Die willen dààr en nergens anders Sterkte met dat autorijden. Vier uur is wel erg lang! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Vier uur @Yvonne? Dan ben je Nederland wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Getsie, ochtendbezoek. Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goeiemorgen frummers tot 10 u in coma gelegen zo lekker na een pittige wedstrijd. Net de was buiten en nu giet het alweer. Gelukkig hangt het onder de galerij vd bovenburen en dan waait het toch droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 13 minuten geleden zei Quinn: Vier uur @Yvonne? Dan ben je Nederland wel uit. Hahaha, twee uur heen en twee uur terug... En dan hangt het er maar net vanaf welke kant ik op rij... Als ik het land uit wil heb ik genoeg aan een dikke vijf minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 O, jij telt gewoon direct de hele dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 15 minuten geleden zei Reacher: Ik heb wel drie plekken gemaakt, hele schuurtje is bijna een hooizolder inmiddels. maar katten hè. Die willen dààr en nergens anders Liefffffff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen snollebollekes lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 9 minuten geleden zei Quinn: O, jij telt gewoon direct de hele dag! Ja, ik wil ook graag weer terug... Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen @niks, jij komt, ik ga... Hoogste tijd nu. Maak er een fijne dag van luitjes... dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Hoe komt de hond steeds zo ziek? Ben je ermee naar de dierenarts geweest? Nog steeds last van je oog zie ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 2 uur geleden zei Roberto: @bolletje, doe jij ook mee met Bevolkingsonderzoek van het RIVM? Ik vergeet dat altijd op te sturen. Ja hoor Roberto, das heel belangrijk!!!!!! Het zal dit jaar wel weer komen. Als ik er aan denk zal ik je waarschuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 37 minuten geleden zei niks: Goedemorgen snollebollekes Goeie morgen drollebolleke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemiddag frummers , manlief met vrienden gaan hier naar een festival, vrienden blijven ook slapen. Rijk alleen met de Kids straks Kaartjes voor kampioenschap opgieten . Nu al zin in. Iets om naar uit te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 @spirit is je hond niet ergens allergisch voor . Ze is wel erg vaak aan de diarree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 @spirit wat naar dat je hond zo vaak aan de diarree is . Is er wel eens getest op giardia ? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 44 minuten geleden zei Francoise: Kaartjes voor kampioenschap opgieten . Nu al zin in. Iets om naar uit te kijken Leuk is dat bij thermen bussloo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Hier een gat in de ochtend geslapen tot 10.45 Zo lekker douchen en het maar weer beetje opruimen. Twijfel om nog naar action te gaan , schijnt dat ze nieuwe acrylstiften sets hebben, maar het is vaak druk daar . Kijk wel even . Man is weg tot morgenavond . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemiddag, Op de valreep dan maar. Klein dagpactje vandaag. Hoop dat ik niemand over het hoofd heb gezien.... Dagpact: Roberto ikkanhet Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Rotweek. Vandaag pyamadag. Bleh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Nou, een beetje bijkomen dan vandaag Toos? Die had ik gisteren, de pyjamadag. Ik heb weer last van muizen, die hadden de rijstwafels ontdekt. Alles schoongemaakt, de aangebroken levensmiddelen zitten nu weer opgeborgen in potten. Straks half uur op de fiets, naar familie, en weer terug. Verder heb ik niet veel lichaamsbeweging. Kan me er niet toe zetten om te zwemmen of wandelen. Moe, bleh. Maar ik doe het nu wel. En gezond eten, geen alcohol. Anders wordt het alleen maar erger en lig ik alleen maar te Netflixen op de bank. Reacher, Remi1 en Toos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 He bah, muizen @LonsterSchattige beestjes hoor, maar niet binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden