Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Vandaag de boot voor een gedeelte (van binnen) schoongemaakt.
En paar uur gevaren. Was heerlijk maar later op de middag was het ondanks tentdoek dicht wel koud nog hoor.

bewerkt door Remi1
Geplaatst
4 minuten geleden zei Oskar:

[....] Maar die vriend is meer het type actieve zeiler. Dus ik krijg steeds opdrachten. Zeilen hijsen, aan touwen trekken en dingen.

En dat noemt zich 'vriend'?  Ik zou het uitmaken... :angry:

Geplaatst (bewerkt)

Husband had dus vanmiddag "honger" @Kohtje, terwijl ik aan het schoonmaken was in de boot. Had een zak met allerlei lekkere broodjes van de idlA waar we eerst langs waren gegaan. (want ja, winterstalling dus geen eten/ boodschappen nog in de boot). Scheurt die zak niet?!. Alle broodjes zo de plompert in.

De eenden en vogels waren gelukkig wel blij.:)

bewerkt door Remi1
Geplaatst (bewerkt)

Ja een volhouder ben je zeker. Ik ook wel volgens mij. @Alcoholist
Er is ooit hier eens tegen mij gezegd dat ik ook zo"n volhouder in drinken ben en dat diegene liever had gezien dat ik volhouder was in stoppen. Dan ga ik steigeren van zulke uitspraken want dat maak ik zelf wel uit.

Toch zou ik best eens willen voelen hoe dat voelt om bijv een jaar niks te drinken. Aan de andere kant als ik dat geworstel zie denk ik Nou geef me dan maar borrel hoor ipv dat depri gedoe.

En jij? Hoe denk jij daarover? (als je antwoord geven wil, hoeft niet hoor)

bewerkt door Remi1
Geplaatst

Hallo allemaal, 

een kleine update van mij. Inmiddels ben ik ook een half jaar compleet AV. Het gaat ook echt goed met me, heb mezelf gevonden, ben een veel leukere en geduldigere moeder, werken gaat goed. Ja ik heb weleens trek momenten maar ook die gaan weer voorbij. Zelfs rijden lukt weer en ben niet meer bang, de angst en hyperventilaties zijn praktisch weg ( heel af en toe voel ik even een verhoogde hartslag maar dat is snel over) voor mij is dit allemaal zo’n opluchting het is en blijft hard werken dat wel 

Geplaatst

Joh Donder, er zijn mensen die ook echt, en dan ook echt gelukkig worden van dat ze niet meer hoeven/ moeten gebruiken.
Zo"n reactie die je geeft waarom doe je dat? Je kunt toch ook gewoon blij voor hun zijn als hun gelukkig daarmee zijn, of lukt dat jou niet om 1 of andere reden?

Fijn voor je @Fabienne1985:rose:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...