Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik denk @Jannigje . Of @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Zojuist zei Oskar: Of komt dat weer erg onvriendelijk over voor de mensen zonder kinderen? Huh? Niet bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Het was zo mooi weer @Oskar. Papa moest vandaag echt wat voor zijn werk doen, dus dit was zo fijn voor haar. Gelukkig kreeg ik hele mooie foto's. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Precies. Daarom heet ik Remi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Jantje kan ook inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik zat net te denken dat ik @Quinnook een mooie naam voor een meisje vind. Maar ik zoek ook naar namen die een beetje bij mini haar naam passen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik vind Yaniek altijd zo"n mooie naam. Schijnt genderneutraal te zijn ook. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Quinn kan ook voor een meisje. Jongens nog 10 weken geduld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Dominique kan ook voor beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Tjonge. Ik ben gelukkig erg geduldig. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Is het al zo ver? Wat is haar naam? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Mini zat ook geen 40 week, dus wie weet! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik vind het gezellig maar ik ga nu toch maar weer mijn bed in. Wie weet tot later! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Slaap lekker @Reacher en @Yana ik hoop dat je snel opknapt en dat je duidelijkheid krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) Vandaag de boot voor een gedeelte (van binnen) schoongemaakt. En paar uur gevaren. Was heerlijk maar later op de middag was het ondanks tentdoek dicht wel koud nog hoor. 16 maart 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Wat fijn @Remi1 dat het maar een mooie zomer mag worden! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Dat mag toch gewoon als je zelf niet aan het roer zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 trusten mensen ik ga plat. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Zeilen is niet zo mijn ding. Slaap lekker @bolletje Sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 4 minuten geleden zei Oskar: [....] Maar die vriend is meer het type actieve zeiler. Dus ik krijg steeds opdrachten. Zeilen hijsen, aan touwen trekken en dingen. En dat noemt zich 'vriend'? Ik zou het uitmaken... Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 KOHningin, leuke meisjesnaam. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik weet niet meer wat ik gegeten heb, maar het was genoeg. Daar gaat het om. Geen honger lijden. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) Husband had dus vanmiddag "honger" @Kohtje, terwijl ik aan het schoonmaken was in de boot. Had een zak met allerlei lekkere broodjes van de idlA waar we eerst langs waren gegaan. (want ja, winterstalling dus geen eten/ boodschappen nog in de boot). Scheurt die zak niet?!. Alle broodjes zo de plompert in. De eenden en vogels waren gelukkig wel blij. 16 maart 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ah, daar ben je weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Proest. Het is toch niet te geloven. Ik meld me droog af en ga slapen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden