Roberto Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 1 uur geleden zei Roberto: Ik moet even naar de supermarkt. Later leg ik wel uit waarom. Sorry, hier ben ik weer. Ik ben de hele dag al bezig met lege eierdozen knippen, maar ze waren op. Daarvoor moest ik dus naar de supermarkt, voor wat volle dozen bedoel ik. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ah, mooi. Groeibakjes. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Goed om van je te horen @Yana Ik vind het een veilig idee dat ze je monitoren. Maar ik hoop wel dat het snel beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) x 25 maart 2022 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 2 minuten geleden zei Amalia: Daarom vroeg ik het dus ook! Die Chinees van Bolletje is dus kennelijk "gewoon" ongewoon klein. Misschien -hopelijk- bedoelde ze dat een kleine eettent is? Leuk die gesprekken met kinderen hè @Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Of een kleine portie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) vroeger kon je dat zeggen een chineesje pakken, dan ging het gewoon om een chinees etentje maar nu weet ik het niet meer hoor, soms is het op eieren lopen, ook hier 16 maart 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Niet op eieren lopen @lady jane dan knakken de kuikens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Hè get Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Okay, slechte metafoor. Ik bedoelde gewoon dat je, ook als je op eieren loopt, altijd wel iemand kwetst. Misschien wel juist als je op eieren loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 En hup, gewoon snel een nieuwe account aangemaakt. Nieuwe naam, zelfde kutgedrag. @moderator alsjeblieft zeg, dit moet toch beter kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 10 minuten geleden zei Quinn: Okay, slechte metafoor. Ik bedoelde gewoon dat je, ook als je op eieren loopt, altijd wel iemand kwetst. Misschien wel juist als je op eieren loopt. Bovendien kun je uitglijden Eigeel is heel glad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Nou heb ik zin in macarons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 @Quinn en @Yana, mijn man is nóg later thuis. Maar het is me weer gelukt hoor, krieltjes zijn snel klaar, salade erbij gemaakt en tartaar met uitjes voor de mannen. Zoonlief zit op zijn kamer, omdat zijn vriendin corona heeft en hij bang is dat, mócht hij besmet zijn, hij mij besmet. Nu vier dagen vrij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 *barst los in ‘ the circle of lllliiiiffffeee* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Zojuist zei Reacher: *barst los in ‘ the circle of lllliiiiffffeee* Eh.. dit is geen bidden. Dit was naar aanleiding van jouw opmerking over de cirkel is rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 1 minuut geleden zei Oskar: *danst vrolijk mee* Onee, wacht, ik heb een hekel aan dansen. Te laat Ezels houden juist altijd van dansen. Dat staat wel bij hun beschrijving in de dierenencyclopedie Ik voel me vandaag écht iets beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Hoi! nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 2 minuten geleden zei niks: Hoi! Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Oskelientje @Oskar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 1 minuut geleden zei Oskar: Ik las het net. Fijn. Maar nee, deze ezel danst niet. Ik kan er ook niks van. Zelf voor hollandse begrippen ben ik een hark. Mijn vrouw houdt wel heel erg van dansen. Dus toen we elkaar net kenden deed ik soms ook een verliefde poging tot dansen. Maar bij de derde date fluisterde ze op de dansvloer in mijn oor: 'Het hoeft niet persé van mij hoor. Ik vind je zo ook wel leuk ' Wat lief van je vrouw! Ik hou ook van dansen maar wordt dan wel vergeleken met een dronken kameel. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Hai @Reacher fijn dat je, je wat beter voelt! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Mini is vandaag met opa en oma naar de dierentuin geweest. Ze hebben samen een leuke dag gehad, en dat maakt mij blij Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 2 minuten geleden zei niks: Oskelientje @Oskar Reacher! Reacherita? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik denk Karin. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden