Spring naar bijdragen

Donderdag 10 maart 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Slechte nacht gehad. Niet kunnen slapen en daardoor piekeren en piekeren en daardoor weer niet kunnen slapen. Gedachten door elkaar als bliksemschichten. Geen touw aan vast te knopen. Heel veel gedrup gehoord in de slaapkamer, zou alleen niet weten waar. Koekoek? Wat is de donkere nacht soms een raar iets. Maar nieuwe dag, nieuwe kansen. We gaan er weer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei jopie:

goedemorgen 

ze is een dekendief!!! (en ik snurk)....   en ik heb nog steeds hoofdpijn, grrrr....

dom piekeren, @ikkanhet dat piekeren dat op zichzelf staat, in feite nergens over gaat, en maar doorgaat? Of is er echt iets op te lossen voor je? 

 

Nee @jopieik zou niet weten wat dat is het domme ervan. Mag helemaal niet klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk eerder dat ik mezelf een een goeie trap onder mijn kont moet geven. Zit soms in een wat ben ik zielig rol terwijl ik dat helemaal niet ben. Moet mijn zegeningen maar eens gaan tellen. Maar voornemens en nog eens voornemens in mijn hoofd zit het er allemaal. En ik wil dit en dat en zoveel. En in de praktijk komt er geen hol van terecht. Verwende troel dat ben ik:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Nieuwe dag, mét een zonnetje alweer.... 
Ik heb mijn eerste bakje thee al op, zet snel even een bakje voor jullie klaar. 
Ik was om kwart over vier uitgeslapen, dat vond ik toch net even té vroeg en 
ben tegen de verwachting in nog even ingedommeld.
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Hondje om 8.00 uitgelaten en daarvoor uitgebreid gedouched.
Het is nog heel koud smorgens vroeg, en warm lopen doe je je ook niet, want de oude dibbes is zo traag als wat
Dus...koud en een rondje van een half uur, zou ik in mijn eentje in 7 minuten doen
enfin, zondag gaat hij weer weg (hij is verder wel lief hoor :) )

vanmiddag weer naar de tuin
|Heb zaden besteld, maar nog steeds niet binnen gekregen
straks maar weer eens bellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

nog moe van gisteravond, want we speelden
tegen vrouwen die onze dochters hadden kunnen zijn.
We hebben keigoed gespeeld, het had eigenlijk 2-2 moeten zijn,
maar helaas 0-4 met minieme verschillen in punten. Maar wat hebben
we ze laten werken. Techniek tegen onvermoeibare boomlange jeugd.
Pas tegen middernacht thuis, ik word daar te oud voor, en dan nog even
Lubach om niet van de adrenaline wakker te liggen.
Maar voldane dag gisteren en vandaag ga ik ook weer zeker de helft van mijn
to do lijst afwerken. Het voorjaar werkt goed wat dat betreft. wat boffen we met die :sun:
de was wappert al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd niet zo van to do lijstjes, maar ik heb er vandaag wel eentje gedaan, die echt moest. Een dikke tak van een boompje zagen, nu deze nog niet uitgelopen is. Bleek een klusje van niks te zijn, het zagen ging erg makkelijk met met mijn scherpe zaag. 

Soms weet ik niet zo goed waar ik met mijn energie heen moet. Onrust, maar geen zin om iets te ondernemen.:ph34r: Zoveel zon is heerlijk, maar ik heb er ook altijd moeite mee om uit mijn schulp te komen. Ik heb nu weekend en een idee van alcohol lonkt. Lekker niks doen.

Volgende klus maar gewoon, hup naar buiten en me moe maken.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...