harald Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Hallo, ik ben een tijdje afwezig geweest. Het spijt me dat ik zo in eens weg was. Excuus Het gaat niet goed met me. Gestopt met AD en lithium. Drinkende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Hallo @harald, ik ken je naam wel, maar weet verder niet meer hoe of wat. Goed dat je je weer meld hier. Kun je hier wat meer vertellen? In de dagdraad las ik die vraag ook. harald reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Fijn om je weer te lezen, heel vaak aan je gedacht, hoe zou het met Harald zijn, Niet goed dus, hier weer lekker komen, ik mocht jou humor wel harald reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Zet 'm op weer Harald. (op de dagdraad had ik ook iets geschreven) harald reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 1 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Ik ben vandaag bezocht door lieve mensen van Antes, maar ik moet donderdag naar de psychiater. Als ik dat niet doe, stoppen ze de behandeling. En dat wil ik dus niet. Ik heb hulp nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Welkom terug @harald, al was je niet waarschijnlijk liever niet teruggekomen? Ben je zelf gestopt met AD en ,lithium? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 Hoi @harald. Ben je na het stoppen van de AD en Lithium weer begonnen met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2022 10 minuten geleden zei harald: ik moet donderdag naar de psychiater. @harald, dit klinkt voor mij als dat je niet naar die psychiater wilt. Klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Welkom terug @harald. Ik ken je nog van een aantal jaren terug. Wat een moedig mens ben je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 welkom terug Harald, hopelijk nu als blijvertje een in de opwaartse spiraal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 2 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Teveel mensen, teveel prikkels, maar ontzettend lief. Het voelt letterlijk als een warm bad . Ik kan niet iedereen antwoorden. Ik ben gestopt, uit mn eigen, met de AD en zie waaar ik nu ben. Het gaat niet goed met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 misschien heb je die AD juist nog nodig om te kunnen stoppen met drinken? morgen met je psych even goed over hebben harald soms kunnen anderen even beter overzien wat prioriteit heeft. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 (bewerkt) Welkom terug , ik weet dat je een toppertje ben en blijft gaan voor dat kleine beetje geluk in je leven die je zoekt . Dat heeft moed en kracht nodig. Ik wens je succes bij de psychater morgen. Hopelijk vind je een weg om in ieder geval weer te stoppen met drinken. Denk eens terug hoe je een poos geleden probeerde op te krabbelen , wat was helpende voor jou? 2 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 1 uur geleden zei harald: Ik ben gestopt, uit mn eigen, met de AD en zie waaar ik nu ben. Je kunt niet zomaar stoppen met een AD, die moet je afbouwen. Anders kun je allerlei, onnodige klachten krijgen. Die je misschien weer weggaat drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 2 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 Ik ben zo.maar gestopt @Roberto. Niet slIm, i know. Het is een hell, maar dat is goed voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2022 4 uur geleden zei harald: Het is een hell, maar dat is goed voor me Hoe bedoel je dit @harald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 3 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Ik voel me thuis in ellende @Jannigje, dat hoort bij mij. Ik wil het absoluut niet, maar dat is wie ik ben. Ik heb een chronische depressie, alleen heb ik het niet, maar ik ben het. Dat is mijn identiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Of ben je bang om gelukkig te zijn, omdat je denkt dat je het niet verdient? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Hoe gek ook, zelfs verdriet kan 'veilig' voelen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 (bewerkt) Op 1-3-2022 om 19:30 zei harald: . Ik heb hulp nodig. @harald, kun je hier ook vertellen wat voor hulp je nodig hebt? Hulp van wie? Hulp bij wat? 3 maart 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 3 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Het gaat niet goed. Men wil me op laten nemen. Maar ik durf niet. Voor mn kat word gezord als het nodig is. Dus haar kan ik niet meer als excuus gebruiken. Ik heb hulp nodig @Roberto, "gewoon" iemand die vraaagt hoe het met me gaat. Als antwoord zal ik niet fijn zijn, ligt im mn aard. Ik ben de depressie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 3 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 En als je nou de AD weer zou gaan slikken? Het gaat slechter zonder AD heb ik begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 3 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2022 Ik heb geen ad meer @karin123 en zo snel werkt het ook niet. Maar ik ben er wel achter dat ik niet zonder kan . Rot om toe te geven. Vandaag met mn psychiater gesproken en hij heeft het er niet over gehad. Morgen werkt mn begeleidster weer en dan wil ik met haar praten. Praten over hoe verder. Want het gaat niet. En waarschijnlijk krijg ik ook bezoek van haar collega's. Maar dat weet ik niet zeker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 4 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Nee snap ik @harald. Ik weet dat het niet snel werkt. Veel mensen hebben AD, hier op het forum ook, ik ook. Waarom heb je het gisteren dan niet aangekaart bij de psychiater? Jij voelt jezelf, hij kan dat niet voelen. Bespreek het vandaag dan met je begeleidster. Ik zeg dit omdat je zegt dat je niet zonder kan. En als je je dan wat beter voelt na een tijd is het toch de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harald Geplaatst 4 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2022 Ik heb het niet aangekaart @karin123, omdat mijn angst was dat mn dossier gesloten zou worden. Dus daar heb ik het over gehad. Ik was echt heel bang. Maar gelukkig blijven ze me helpen. Ik ben niet bang voor ad, maar wel voor de bijwerkingen. Als er een geel stickertje op het doosje medicijnen zit, dan weet ik het gevolg wel. Ik kan ook niet goed tegen benzo's. Die wil ik dus ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden