Spring naar bijdragen

Woensdag 23 februari 2022

nancy

Aanbevolen berichten

Och @Cleo66, wat vind ik het jammer dat je hier weggaat. 
Maar wat ellendig dat je je niet begrepen voelt en het idee hebt dat je lomp overkomt.
Dat geldt niet voor mij en ook niet voor vele anderen zoals je nu leest. 
Ik hoop dat je je nog bedenkt Cleo :heart:

En @nancy, ik kan even geen goede woorden vinden... 
Wat moet je je ongelooflijk eenzaam voelen en hebben gevoeld de afgelopen tijd. 
Neem het jezelf alsjeblieft niet zo kwalijk. 
Misschien helpt het om hier toch gewoon vaak te komen en te schrijven? 
Doen hoor ... :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Cleo66, je zegt: 'Ik KAN nu straks niet meer reageren, dat geeft rust hoop ik.'  Betekent dat dan ook dat je hier echt helemaal nooit meer iets zult meelezen? Als je wel blijft meelezen (je bent/was nou eenmaal een betrokken forumdeelneemster) dan kan het niet meer in kunnen loggen nog wel eens zo drukverhogend werken dat je de 'hele rompslomp' van een nieuw account aanmaken, vertellen dat je toch maar teruggekomen bent en zo moet doormaken, alleen maar omdat je je account hebt laten verwijderen. Waar nog bij komt dat wij (de achterblijvers :() met nog meer gaten in allerlei draadjes zitten en jij je eigen vroegere forumbijdragen nooit meer terug kunt lezen...
Het allerbelangrijkste om nog even te overdenken voor je je besluit definitief laat maken is dat je hier door zeer velen een geliefd deelneemster wordt gevonden.

Ik deel voor mezelf (niet echt bewust, maar het gebeurt nou eenmaal omdat ik zo de hele wereld altijd heb ingedeeld) dit forum in in Lomperikken, Eerlijkerikken, Lieverikken, Snap-ik-nietterikken, Zou-ikzelf-kunnen-zijnerikken, zelfs wel Stommerikken, Vervelenderikken, Aardigerikken en zo nog vele, vele van minuut tot minuut opploppende andere -rikken. Je ziet, ik deel nogal in in (voor mij) negatieve en positieve indrukken. En geen van deze etiketjes zit in de huid van die forummers getatoeëerd, per dag kan het ene etiket verwijderd worden en vervangen door een ander etiket.
Jij, Cleo, hebt van mij, voor zover ik kan nagaan, nog nooit een 'negatieve indruk etiket' van me opgeplakt gekregen. Waarbij ik eerlijkheidshalve moet opmerken dat het voorgekomen is dat ik je het etiket 'Zou-ikzelf-kunnen-zijn' wel eens heb opgeplakt (regelmatig zelfs) en dat etiket valt, al naar gelang m'n eigen gemoed, moeilijker in positief of negatief in te delen.. dat heeft te maken met leerproces. 

Om nou dit lange verhaal kort te maken: ik lees je graag, herken mezelf vaak in jouw reacties en waardeer je openheid en eerlijkheid.     Heel erg zelfs.                 

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baal er ontzettend van dat @Cleo66weggaat. Hoewel ik het ook begrijp. Maar @Cleo66 als er iets is wat jij niet bent dan is het wel lomp. Ik vind eerder dat jij soms behoorlijk lomp reageert @jopie. Een tijdje geleden ook al tegen @Oskar en @Yana.  Ik weet dat je door een moeilijke periode bent gegaan en nog steeds, en gun je echt dat je je draai vindt, maar waarom zo kwetsend.  Ik heb getwijfeld om dit te schrijven,  want helemaal geen zin in weer hele discussies op deze draad, maar nu ook Cleo weggaat wil ik het toch niet voor me houden. Maar misschien moet ik ook maar eens een forumpauze houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Cleo66:

Hoi allemaal,  ik heb de moderator gevraagd om mijn account te verwijderen .

Ik merk dat ik veel angst heb om mezelf te uitten op dit forum en heb geprobeerd me zo min mogelijk met diverse topics te bemoeien.  Toch wil ik ook soms mijn mening geven over bepaalde zaken en het steeds niet doen uit angst is zeer frustrerend.  

Ik voel me vaak onbegrepen en er zit vreselijk veel in mijn hoofd,  maar wanneer ik probeer  het hier op te schrijven  staat het er anders als ik bedoel . Harder,  ongenuanceerder    zonder emotie.  Ik kan  het niet goed uitleggen .  

Ik ben een hooggevoelig persoon  maar vreselijk lomp in communicatie 

Misschien kom ik over een tijdje wel weer langs. 

Ik KAN nu straks niet meer reageren, dat geeft rust hoop ik 

Neem maar ff lekker forumpauze joh en dan kom je later weer eens terug :rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Remi1:

Waarom gaat iemand zeggen, terwijl  je misschien wel je diepste gevoelens blootlegt, roepen: nee joh dat is niet zo! 

Omdat het niet klopt, dat de communicatie van Cleo lomp is. En zeker niet in vergelijking met anderen die hier reageren. Het is direct, en dat is wat anders. Als je direct reageert op anderen, kun je een directe of boze reactie terug verwachten. 

Vinden dat je lomp communiceert lijkt me nou niet hetzelfde als je diepste gevoelens blootleggen.

Blijven hoor @Cleo66 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 ik zal je ook missen, ik vind het echt jammer dat je gaat.
De reden voor je vertrek vind ik akelig voor jou. Ik gun je dat niet, voor mij verdien je het ook niet. Maar het is jouw gevoel en jij doet/moet doen wat goed voor jou is. Misschien kom je ooit weer terug?

Ik wens je alle goeds. :heart:

Ik merk dat het me raakt dat ook jij vertrekt, net als eerder @Yana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...