Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 februari 2022


Reacher

Aanbevolen berichten

Ik zit er tussenin. Van mij mag hij opflikkeren zolang hij dronken is en met alle plezier terugkomen wanneer nuchter :) 

Tweede kans, derde kans, vierde kans, geen probleem hoor maar dan mag je wel weer zelf even een muntje in de automaat doen :P 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scroll scroll scroll

En ik heb een nieuwe bewonderaar @Beoordeler dank je voor al je likes, ik voel me gezien, gehoord, geliefd, gewaardeerd, en het is mijn trofee, elke sad van jou zie ik als een beloning, ik doe het dus goed, dank je wel, en ik volgens mij ben je donder , die is net zo :D 

Big Sister is watching you , pubertje, ga maar naar de directeur, je bent geschorst en je krijgt een 1 voor dit proefwerk, je blijft weer zitten. 

Oh ja, ik heb je gerapporteerd, dan weet je dat ik dat ben 

Grenzen, liefde en grenzen, spijkerharde grenzen voor pubers, #Tishierneteenvmboschoolmetsommigedeelnemers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zag de film Three billboards outside Ebbing 

DAT zette me wel aan het denken. Als je bij een motorbende hoort ben je verantwoordelijk voor ALLE gedrag van die motorbende. Als iemand uit jouw bende iemand anders vermoordt ben je daar verantwoordelijk voor. 

ALTIJD 

Wil je bij die bende horen? dan neem je die verantwoordelijkheid. Of je verlaat die bende 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Roberto:

@Artemis, ik heb dat gisteren al gezien.
Laat je niet zo meeslepen door die man.

Dit lijkt me het juiste advies.  Heeft dit niet alles te maken met verslaving.  Ook het maar blijven doorgaan, steeds weer voeden van drama. Waarom grijp je dit niet aan als een leermoment. Hou de rust vast, adem in, adem uit. Laat gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Als ik word geraakt in mijn kwetsbaarste punten, dan is het volkomen normaal dat ik daarvan over de zeik ben. Dat heeft niets te maken met zoeken van drama, voeden van drama of opzoeken van drama. 

Dat heeft te maken met mijn kwetsbaarheid, met wat ik wil. In delen, in geven en in aanvaarden.

Maar het heeft ook te maken met mijn verwachtingen en vermeende zekerheden. 

Dit gaat niet over een ander, ook al gaf die de aanleiding. Dit gaat over mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Quinn:

Nee. Als ik word geraakt in mijn kwetsbaarste punten, dan is het volkomen normaal dat ik daarvan over de zeik ben.

Misschien. Maar dat betekent niet dat je verplicht bent er steeds weer overheen te schrijven. Want daarmee hou je t juist in stand en houdt het nooit op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-2-2022 om 11:46 zei Quinn:

Nee. Als ik word geraakt in mijn kwetsbaarste punten, dan is het volkomen normaal dat ik daarvan over de zeik ben. Dat heeft niets te maken met zoeken van drama, voeden van drama of opzoeken van drama. 

Dat heeft te maken met mijn kwetsbaarheid, met wat ik wil. In delen, in geven en in aanvaarden.

Maar het heeft ook te maken met mijn verwachtingen en vermeende zekerheden. 

Dit gaat niet over een ander, ook al gaf die de aanleiding. Dit gaat over mij.

Precies

en @lady jane je hebt de film niet gezien

Ik hoor ook bij deze bende, deze alcoholdebaasbende

ik voel me hier thuis

DUS spreek ik een bendelid aan op zijn gedrag, we pesten hier niet.  

@Roberto ik laat me niet meeslepen, ik reken af met daders. daar is dit forum voor. En iedereen mag daar een mening over hebben, dit is mijn weg, de weg van de heldin. Artemis, Godin van de dieren, beschermer van de zwakkeren ,

men hoeft mij niet te lezen. 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-2-2022 om 11:36 zei IJsvogel:

Heeft dit niet alles te maken met verslaving.  Ook het maar blijven doorgaan, steeds weer voeden van drama. Waarom grijp je dit niet aan als een leermoment. Hou de rust vast, adem in, adem uit. Laat gaan. 

Nee. Dit gaat over grenzen stellen aan pesten.

Ik heb drama allang uit mijn leven gezet, toen ik stopte met drinken, mijn leven is echt. Een leven zonder drank is echt. De deelnemers aan dit forum zijn echte mensen, het is geen toneelstukje op school. Kwetsen doe je niet in de echte wereld. Ik niet, in elk geval, ik ga met respect met anderen om. dat verwacht ik ook van anderen.

respect. 

dat is er over doorga komt omdat dat nodig is. Geloof mij maar. Men hoeft mij niet te lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...